طرز تهیه پروتئین بار

Feedback طرز تهیه فیتنس بار طرز تهیه پروتئین بار بدون فر طرز تهیه پروتئین بار با کنجد طرز تهیه پروتئین بار با جو پرک طرز تهیه انرژی بار طرز تهیه خرما بار

طرز تهیه پروتئین بار با جو پرک خانگی، یکی از بهترین میان وعده های فوق العاده خوشمزه و پر انرژی. پروتئین بار ها سرشار از پروتئین و ویتامین های مورد نیاز بدن مخصوصاً برای ورزشکاران می باشد. استفاده از این مکمل دلچسب برای چند ساعت میتواند شما را سیر نگه دارد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پروتئین بار در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم
شیره انگور (یا شیره توت یا خرما)۱٫۲ پیمانه
ارده کنجد۱٫۲ پیمانه
جودوسر پرک ریز۱ پیمانه
پودر پروتئین یا آرد بادام یا نارگیل یا پودر لوبیا۲ اسکوپ
شیر گیاهی۱٫۲ پیمانه
وانیلکمی
مغزیجات دلخواهمجموعا نصف پیمانه
شکلات تلخکمی
مغزیجاتمغز تخمه آفتابگردان.بادام زمینی.بادام درختی.پسته.مویز

طرز تهیه پروتئین بار

مرحله اول

برای تهیه این بمب انرژی شما نباید از عسل استفاده کنید به خاطر اینکه قرار است آن را درون فر قرار دهید همین امر باعث میشود تا حرارت خاصیت عسل را از بین ببرد. ارده و شیره را با هم مخلوط کنید.

مرحله دوم

شما نباید از شیر لبنی استفاده کنید. باید از شیر گیاهی مانند شیر بادام یا سویا یا نارگیل برای تهیه پروتئین بار استفاده شود. حالا نوبت اضافه کردن پودر پروتئین می باشد، در بالا ذکر شده جایگزین آن چه موادی هستند.

مرحله سوم

برای اینکه بمب انرژی انسجام بیشتری داشته باشد سعی کنید از جو دوسر پرک ریز استفاده کنید. زمانی که کاملاً مواد را مخلوط کردید و یک دست شدند داخل قالب لوف کاغذ روغنی قرار دهید و آن را با ارده چرب کنید.

مرحله چهارم

مواد را درون قالب ریخته و آن را تخت کنید. فر را باید از قبل پیش گرم کنید. قبل از اینکه آن را درون فر قرار دهید برش بزنید. برای ۱۵ دقیقه با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد درون فر بگذارید. بعد از اینکه از فر خارج شد صبر کنید تا خنک شود شکلات تلخ را به ماری کنید و آن را تزیین نمایید.

منبع: زهرا ۱۳۹۷

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 14 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.