طرز تهیه کیک یخچالی لیوانی

طرز تهیه کیک یخچالی لیوانی ساده همراه با بیسکوییت کیک بدون فر

کیک یخچالی لیوانی ساده و شکلاتی ، این دسر خوشمزه را در منزل و بدون دردسر تهیه کنید برای تهیه آن به بیسکوئیت پتی بور و شیر و خامه و شکلات نیاز دارید و بدون فر و هم زن آن را آماده نمایید .

مواد لازم کیک یخچالی با بیسکویت

شیرنصف پیمانه
خامه صورتی۱بسته
بیسکوییت پتی بور۲بسته
پودر کاکائو۱ق غ
شکلات تلخ۱۵۰گرم

طرز تهیه کیک یخچالی لیوانی


مرحله اول

برای تهیه کیک یخچالی لیوانی خانگی به روش کافی شاپ و قنادی ابتدا شیر را همراه با خامه درون کاسه بریزید این مواد را با پشت قاشق یا چنگال به آرامی با هم مخلوط کنید و پس از انجام این کار نوبت به اضافه کردن پودر کاکائو میرسد مواد را پس از اینکه به خوبی با هم مخلوط کردید و کاملاً یکدست شدند و روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید تا کاملاً در یکدیگر حل شوند


مرحله دوم

در مرحله بعد و پس از اینکه شیر شروع به جوشیدن کرد اجاق گاز را خاموش کنید . بلافاصله شکلات های خرد شده را به شیر اضافه کنید تا با آن حرارتی که دارد شکلات ها را حل کند . بیسکویت ها را به صورت نیمکوب آماده کنید و درون یک کاسه بزرگ بریزید حالا شیر شکلاتی را به آن اضافه کنید و با قاشق به خوبی مایه کیک یخچالی با هم مخلوط کنید .


مرحله سوم

در این مرحله چند لیوان را آماده کرده و درون آن نایلون قرار دهید حالا از مایه کیک خانگی درون لیوان ها ریخته و به خوبی فشار دهید تا تمام لیوان پر شود . لیوان ها را برای مدت زمان ۲ الی ۳ ساعت درون فریزر قرار دهید ، پس از آماده شدن کیک را به صورت دلخواه برش بزنید .

آخرین بروز رسانی در : شنبه 16 مرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.