چرا فلافل وا میره

علت وا رفتن فلافل نی نی سایت
حل مشکل وا رفتن فلافل
راز و رمز فلافل
فوت و فن فلافل نی نی سایت
چرا فلافل سفت میشه
فلافل پفکی
بکینگ پودر در فلافل نی نی سایت
ادویه مخصوص فلافل نی نی سایت

چرا فلافل وا میره یا اینکه در هنگام سرخ کردن به ماهیتابه می‌چسبد یا بعد از پخت سفت می‌شود. در هنگام سرو فلافل باید از چه چاشنی استفاده کنیم. بهترین ادویه برای مزه‌دار کردن فلافل چیست. برای ترد شدن فلافل از چه ترفندی باید استفاده کرد. علت خشک شدن فلافل چیست. همه آن چیزی که شما باید در مورد فلافل بدانید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله ‌چرا فلافل وا میره در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

نکات مخصوص تهیه فلافل

بهترین ادویه برای فلافل

برای اینکه یک طعم به یاد ماندنی و بی‌نظیر به فلافل‌ها بدهید بهتر است از ادویه‌هایی مانند زیره سیاه و زیره سبز استفاده کنید. اگر می‌خواهید طعم آن متفاوت با بقیه فلافل‌ها باشد می‌توانید مقداری نعنا خشک اضافه کنید.

وا رفتن فلافل در روغن

زمانی که می‌خواهید مایع فلافل را آماده کنید سعی کنید مایع کمی سفت باشد شل بودن مایع فلافل باعث می‌شود تا قرص‌های فلافل در هنگام سرخ شدن از همدیگر باز شود یا به اصطلاح وا برود.

ترشی مخصوص فلافل

زمانی که می‌خواهید فلافل را سرو کنید و با آن از مهمان‌های خود پذیرایی کنید سعی کنید از ترشی و چاشنی مناسب این غذا استفاده کنید به نظر اغلب طرفداران ترشی انبه و ترشی بادمجان بهترین گزینه ها می‌باشند.

چرا فلافل به ماهیتابه میچسبه

برای اینکه در هنگام سرخ کردن فلافل‌ها به مشکل بر نخوریم باید از یک ظرف مناسب استفاده کنیم چه ظرفی بهتر از ظرف تفلون. با استفاده از این نوع ظرف‌ها در هنگام سرخ شدن فلافل به ظرف نمی‌چسبد.

زمان خیساندن نخود برای فلافل

یکی از مهمترین و کلیدی‌ترین نکات تهیه فلافل این است که نخودها را باید از سه الی چهار روز قبل بخیسانید هر روز هم باید آب آن را در چند نوبت عوض کنید.

راز ترد شدن فلافل

برای ترد و خوشمزه شدن فلافل بهترین راه‌حل استفاده از مقدار کمی بیکینگ پودر می‌باشد. با این کار بعد از سرخ کردن فلافل های تپل و پوک خواهید داشت. سعی کنید برای سرخ کردن از روغن زیاد استفاده کنید بصورتی که قرص ها در روغن شناور باشند.

علت خشک شدن فلافل خانگی

در هنگام سرخ شدن هم سعی کنید از حرارت کم استفاده کنید و از سرخ کردن بیش از حد فلافل‌ها خودداری کنید با این کار بعد از سرخ شدن فلافل‌ها خشک می‌شوند.

فوت و فن فلافل

از اضافه کردن آرد به مایع فلافل خودداری کنید چون بعد از پخت فلافل‌ها خشک و سفت خواهند شد. برای یکدست شدن و شکیل بودن قرص های فلافل سعی کنید از قالب‌های مخصوص تهیه فلافل(اسکوب) استفاده نمایید.

منبع:

hadyeh.cook

 

آخرین بروز رسانی در : شنبه 8 مهر 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.