طرز تهیه ترشی فلفل دلمه ای شکم پر

 طرز تهیه ترشی فلفل دلمه سبز طرز تهیه ترشی فلفل دلمه ای کبابی طرز تهیه شور فلفل دلمه ای ترشی فلفل دلمه ای خلالی ترشی فلفل سبز شکم پر طرز تهیه ترشی مخلوط فلفل دلمه ای ترشی بادمجان با فلفل دلمه ای ترشی فلفل دلمه ای

طرز تهیه ترشی فلفل دلمه ای با گل کلم و هویج،ترشی یکی از چاشنی های بسیار پرطرفدار در بین مردم خاورمیانه و مخصوصاً ایران می باشد که تقریباً با تمام صیفی جات آن را تهیه می کنند.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ترشی فلفل دلمه ای شکم پر در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه ترشی
فلفل دلمه ای کوچک۱۵ عدد
گل کلم۱ عدد متوسط
فلفل سبز۴ عدد
هویچ ۲ عدد متوسط
مرزه و ترخون و پیازچه و جعفریبه میزان لازم
فلفل قرمز،زردچوبه،نمک،گلپربه میزان لازم
سرکه به میزان لازم
کلم قرمز دلخواهه۱ عدد کوچک

طرز تهیه ترشی فلفل دلمه ای شکم پر

مرحله اول

تمام مواد اولیه را به صورت ریز خرد کنید سپس به سراغ فلفل دلمه ای ها رفته و درون آنها را خالی نمایید مواد خورد شده را با ادویه ها و سرکه مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند. درون فلفل ها را با مواد پر کنید.

مرحله دوم

فلفل دلمه ای ها را مرتب درون یک ظرف مناسب برای نگهداری ترشی قرار دهید. به سراغ سرکه رفت و آن را با نمک مخلوط کنید سپس به آرامی و کاملاً با احتیاط سرکه را درون ظرف فلفل دلمه ای خالی کنید.

مرحله سوم

مقدار سرکه در حدی باشد که روی پل فلفل دلمه ای ها را بپوشاند، ظرف خود را برای یک هفته درون جای خنک و دور از نور خورشید قرار دهید تا جا افتاده شود، سپس ظرف را درون یخچال قرار دهید تا ترشی ماندگاری بیشتری داشته باشد.

منبع: goli_sweet_home

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 31 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.