طرز تهیه ترشی لوبیا سبز با گوجه

طرز تهیه ترشی لوبیا سبز با گوجه و هویج فیلم ترشی لوبیا سبز با گوجه طرز تهیه ترشی لوبیا سبز خرد شده ترشی لوبیا سبز با گل کلم و گوجه طرز تهیه ترشی لوبیا سبز با بادمجان طرز تهیه ترشی لوبیا سبز با سرکه سفید طرز تهیه ترشی لوبیا سبز با رب انار طرز تهیه ترشی لوبیا سبز و هویج

ترشی لوبیا سبز با گوجه مخصوص اوایل فصل تابستان، یکی از ترشی های جدید شمالی میباشد که بسیار ساده و پرطرفدار است.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ترشی لوبیا سبز با گوجه در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه ترشی
گوجه فرنگی بدون پوست۷ عدد
لوبیا سبز۷۰۰ گرم
سیر ۵ حبه
فلفل سبز قلمی تندبه مقدار لازم
هویج۲ عدد
نمک،زردچوبه،سیاه دانهاز هر کدام۱ قاشق چای خوری
سرکه۱ پیمانه

طرز تهیه ترشی لوبیا سبز با گوجه

مرحله اول

ابتدا به سراغ گوجه فرنگی ها رفته و پوست آنها را جدا نمایید، حالا گوجه ها را درون مخلوط کن بریزید و بصورت پوره گوجه آماده کنید، پوره را درون صافی ریخته و آب گوجه را کاملاً جدا کنید. آب گوجه را درون قابلمه بریزید.

مرحله دوم

قابلمه را بر روی حرارت متوسط اجاق گاز قرار دهید و صبر کنید تا شروع به جوشیدن کند و آب گوجه غلیظ شود. در این فاصله زمانی لوبیا سبز ها را همراه با هویج و فلفل به صورت یک اندازه خرد کنید.

مرحله سوم

موادی را که خورد کرده‌اید همراه با نمک و زردچوبه و سیاهدانه و سیر خرد شده مخلوط کنید، سپس درون شیشه های ترشی خالی نمایید. پس از اینکه آب گوجه جوشید و غلیظ شد آن را با سرکه مخلوط کنید و شیشه های ترشی را پر نمایید.

مرحله چهارم

درب شیشه ها را محکم ببندید بصورتی که هوا نکشد. شیشه ها را درون یخچال قرار دهید و بعد از گذشت یک هفته ترشی لوبیا سبز شما آماده برای مصرف می‌باشد. در کنار غذا های نونی خوردن ترشی های خوشمزه لذت خاصی خواهد داشت‌.

منبع:minapaz.food

آخرین بروز رسانی در : شنبه 8 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.