طرز تهیه غذا ساده با سیب زمینی آب پز

با سیب زمینی آب پز چی درست کنم نی نی سایت سیب زمینی آب پز با رب غذا با سیب زمینی آب پز و پیاز داغ غذا با سیب زمینی آب پز و پنیر پیتزا سیب زمینی آب پز را با چی بخوریم کوکو یک غذای ساده با سیب زمینی آب پز ساندویچ سیب زمینی آب پز غذا با سیب زمینی آب پز و قارچ

طرز تهیه غذای با سیب زمینی و یک سس بسیار خوشمزه فرنگی، برای تهیه این پیش غذا به زمان زیادی نیاز نیست و خیلی فوری در مدت زمان کوتاهی میتوانید آنرا تهیه کنید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه غذا ساده با سیب زمینی آب پز در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم
سیب زمینیبه تعداد مورد نظر
قارچ۳۰۰ گرم
کره۲۰ گرم
روغن۲ قاشق غذاخوری
پیاز قرمز۱ عدد متوسط
سیر۴ حبه
خامه۲۰۰ گرم
شیر۳۰۰ میلی لیتر
جعفری خرد شده۳ قاشق غذاخوری
نمک و فلفلبه میزان دلخواه

طرز تهیه غذا ساده با سیب زمینی آب پز

مرحله اول

برای تهیه این غذای ساده با سیب زمینی ها را به صورت آب پز آماده کنید در این فاصله زمانی که در اختیار شماست سس غذا را آماده نمایید. پیاز را خرد کرده و همراه با مقداری کره درون ماهیتابه ریخته و تفت دهید.

مرحله دوم

هنگامی که پیازها سبک شیشه ای شدند قارچ خرد شده را به آن اضافه کنید و همراه با پیاز به خوبی سرخ کنید. جعفری خردشده را همراه با ادویه های مورد نظر به پیاز داغ اضافه کرده و با هم تفت دهید.

مرحله سوم

خامه را با شیر مخلوط کرده و آن را به موادی که تفت می‌دهید اضافه کنید و مواد را هم بزنید تا شروع به جوشیدن کند و کمی غلیظ شود. از اینکه سیب زمینی ها آب‌پز شد آنها را سرخ کنید و همراه با سس نوش جان کنید.

منبع:banooye_mehr_12

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 6 شهریور 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.