طرز تهیه پاستا بدون خامه

طرز تهیه پاستا آلفردو بدون خامه طرز تهیه سس پاستا بدون شیر و خامه طرز تهیه پاستا بدون خامه و قارچ طرز تهیه پاستا بدون شیر طرز تهیه فتوچینی بدون خامه طرز تهیه پاستا با قارچ بدون خامه طرز تهیه پاستا بدون پنیر پارمزان طرز تهیه پاستا ساده بدون مرغ

پاستا بدون خامه با مرغ و کلم، غذایی کم کالری و رژیمی مناسب برای افرادی که بدنبال لاغری می‌باشند. میزان کالری این غذای فرنگی تقریباً ۴۰۰ می‌باشد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاستا بدون خامه در ادامه با سایت آشپزی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای فست فود دونفره
گل کلم۱۰۰ گرم
پاستا فتو چینی۲ عدد
فیله مرغ۲ عدد
شیر۲ قاشق غذا خوری
قارچ۴ عدد
سیر۴ حبه

طرز تهیه پاستا بدون خامه

مرحله اول

برای تهیه این خوراک کم کالری و رژیمی خوشمزه ابتدا باید کلم ها را خرد کنیم و ساقه های آن را جدا نمایید، یک قابلمه را بر روی گاز قرار دهید و مقداری آب اضافه کنید هنگامی که آب شروع به جوشیدن کرد کلم‌ها را اضافه کنید.

مرحله دوم

اجازه دهید تا کلم ها پخته شوند، در این فاصله زمانی فیله های مرغ را در ابعاد کوچک خرد کنید، سپس به آن نمک و فلفل و سیر را اضافه کنید تکه های مرغ را با دست مخلوط کنید تا کاملاً طعم دار شوند.

مرحله سوم

ماهیتابه را آماده کنید و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون درون تابه ریخته و روی اجاق گاز قرار دهید، پس از اینکه روغن داغ شد فیله های مرغ را با تکه های قارچ درون ماهی تابه ریخته و به خوبی تفت دهید تا کاملاً سرخ شوند.

مرحله چهارم

کلم های پخته شده را درون آبکش بریزید و پس از اینکه آب اضافی آن کاملاً گرفته شد آنها را درون مخلوط کن بریزید سپس به آن نصف لیوان آب کلم و دو حبه سیر را اضافه کنید و با هم میکس نمایید.

مرحله پنجم

مقداری آب جوش تهیه کنید و پاستا ها را برای مدت زمان ۷ دقیقه درون آب جوش قرار دهید تا کاملاً نرم شوند سپس آنها را آبکش کنید. ماهی تابه را آماده کنید سپس درون آن سس کلم آماده شده را بریزید.

مرحله ششم

بعد از آن قارچ و فیله سرخ شده را اضافه کنید حالا پاستا آبکش شده را به مواد درون تابه اضافه کرده و به خوبی با هم مخلوط کنید، سپس دو قاشق غذاخوری شیر اضافه کنید و برای چند دقیقه روی اجاق گاز قرار دهید تا آماده برای سرو شود.

منبع :calories.station

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 31 فروردین 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.