طرز تهیه پاپ کورن بدون روغن

طرز تهیه پاپ کورن توپی طرز تهیه پاپ کورن در قابلمه طرز تهیه پاپ کورن در ماکروفر ال جی طرز تهیه پاپ کورن رژیمی کالری پاپ کورن بدون روغن طرز تهیه پاپ کورن رژیمی روی گاز طرز تهیه پاپ کورن با آب طرز تهیه پاپ کورن در هواپز

طرز تهیه پاپ کورن در دستگاه ماکروفر یک میان وعده کامل و کم کالری. پاپ کورن های آماده حاوی نمک و چربی و ترکیبات شیمیایی هستند پس می‌توانید پاپ کورن خانگی تهیه کنید و از سالم بودن آن مطمئن باشید. برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاپ کورن بدون روغن در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۶ نفر
ذرت۳۰۰ گرم
آب۵ قاشق سوپخوری
نمک۱ قاشق چایخوری

طرز تهیه پاپ کورن بدون روغن

مرحله اول

برای شروع یک ظرف پیرکس و مقاوم در برابر گرما و حرارت مایکروفر انتخاب کنید. سپس ذرت های آماده شده را درون ظرف شیشه ای بریزید و به آن ۵ قاشق سوپ خوری آب اضافه کنید. پس از آ« نمک را اضافه کرده و با مواد دیگر مخلوط نمایید.

مرحله دوم

دستگاه مایکروفر را روشن کنید تا پیش گرم شود، سپس روی ظرف خود را با سلفون بپوشانید و چند عدد سوراخ بر روی پلاستیک ایجاد نمایید تا هوا به راحتی از درون ظرف خارج شود.

مرحله سوم

ظرف شیشه ای خود را درون مایکروفر برای مدت زمان ۲ دقیقه قرار دهید تا پاپ کورن شما آماده برای مصرف شود. حرارت بالا باعث به جوش آمدن آب میان دانه های ذرت می‌شود و همین امر باعث ترکیدن و شکوفه زدن ذرت ها می شود.

منبع: mezon_paniz2

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.