طرز تهیه اسنک سوسیس

طرز تهیه اسنک هندی

طرز تهیه اسنک سوسیس یک پیش غذای سبک و مجلسی، اسنک را بدون دستگاه هم میتوانید بپزید، بدون فر و درون ماهیتابه هم طبخ این غذا امکان پذیر می‌باشد. جایگزین کردن مرغ بجای سوسیس هم اشکالی ندارد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسنک سوسیس در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه اسنک هندی
نان تست۴ عدد
گوجه فرنگی۱ عدد
فلفل دلمه سبزنصف یه عدد
ذرت پخته شده۲ ق غ
پنیر پیتزا۴ تا ۵ ق غ
سوسیس انگشتیدر صورت تمایل
نمک و فلفلکمی
آویشنبه مقدار لازم
سس تند یا کچاپ۲ ق غ

طرز تهیه اسنک سوسیس

مرحله اول

برای پخت اسنک ها ابتدا سوسیس ها را به صورت حلقه ای برش بزنید. گوجه و فلفل دلمه ای را هم باید به صورت نگینی خورد کنید. به این مواد ذرت و پنیر و نمک و فلفل و آویشن و سس گوجه فرنگی را اضافه کنید.

مرحله دوم

مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا یکدست شوند. سینی فر را کمی چرب کرده و نان های تست را درون سینی قرار دهید. فر را هم روشن کنید تا گرم شود. حالا روی نان تست را با کره یا روغن کمی چرب نمایید.

مرحله سوم

با مواد اسنک روی نان تست را پر کنید. سینی را برای ۲۰ دقیقه و با دمای ۲۰۰ درجه فارنهایت درون فر قرار دهید. حالا صبر میکنیم تا پنیر ذوب شود. اکنون اسنک خوشمزه و خانگی آماده برای سرو می‌باشد.

مرحله چهارم

اگر فر و توستر ندارید و میخواهید با ماهیتابه اسنک آماده کنید، درون تابه را کمی چرب کنید و اسنک ها را درون آن قرار دهید. حالا درب ماهیتابه را بسته و صبر کنید تا با حرارت کم فست فود آماده شود.

منبع : deserkade_t.a

آخرین بروز رسانی در : جمعه 29 اردیبهشت 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.