طرز تهیه مرغ کرانچی

طرز تهیه مرغ کرانچی سوخاری مجلسی با طعم عالی و بینظیر

پخت متفاوت و بسیار جالب مرغ با ادویه های معمولی همراه با پنیر پارمسان و پنیر پیتزا. به شما پیشنهاد میکنیم این خوراک مرغ را با سیب زمینی سرخ کرده و سس سالسا نوش جان کنید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه مرغ کرانچی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای دونفر
سینه مرغ۳ عدد
پنیر پارمسان ۶۰ گرم
خرده نان باگت۱ عدد باگت
سس سالسامهرام
پنیر پیتزا۱ پیاله
نمک و فلفل قرمز۱ ق چ
پاپریکانصف ق چ
زردچوبهنصف ق چ
تخم مرغ۲ عدد

طرز تهیه مرغ کرانچی

مرحله ۱

برای پخت مرغ ابتدا باید سینه مرغ را با یک چاقوی تیز از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم کنید، سپس بر روی گوشت مرغ سلفون کشیده و با استفاده از گوشتکوب دو طرف آن را به خوبی بکوبید.

مرحله ۲

در یک ظرف جداگانه پنیر پارمسان رنده شده را همراه با پودر نان باگت مخلوط کنید، سپس به این مواد نمک و پاپریکا و زردچوبه و فلفل قرمز را اضافه کرده و به خوبی با هم مخلوط کنید تا یک ادویه یکدست داشته باشید.

مرحله ۳

در ظرفی جداگانه تخم مرغ ها را شکسته و با هم زن دستی تخم‌مرغ ها را بزنید تا که یکدست شوند، برای یک دقیقه هم بزنید. سینه های مرغ را ابتدا درون ظرف تخم‌مرغ بغلتانید سپس درون موادی که با هم مخلوط کرده بودید.

مرحله ۴

روی سینی فر کاغذ روغنی پهن کنید و سینه های مرغ را بر روی آن قرار دهید.  فرگاز را از ۱۰ دقیقه قبل پیش گرم کنید و سینی را برای مدت زمان ۱۵ دقیقه و با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد را در درون فر قرار دهید.

مرحله ۵

حالا سینی را خارج کرده روی سینه های مرغ سس سالسا بزنید و بعد از آن پنیر پیتزا را اضافه کنید. سینی را برای هفت دقیقه دیگر در درون فر قرار دهید در ۲ دقیقه پایانی هم شعله بالا را روشن کنید تا طلایی رنگ شوند.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 23 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.