طرز تهیه مرغ پاپ کورنی

طرز تهیه مرغ پاپ کورنی

یک خوراک عالی و بسیار خوشمزه با روش پختی متفاوت و در عین حال ساده. مرغ را بصورت ترد بصورت فینگر فود مجلسی آماده نمایید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه مرغ پاپ کورنی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای مزه دار کردن مرغ
سینه مرغنصف
سرکه۳ قاشق غذاخوری
فلفل سیاهنصف قاشق چای خوری
نمکیک قاشق چایخوری
پودر سیریک قاشق چایخوری
پودر سیریک قاشق چایخوری
مواد لازم داخل آرد
آرد گندمدو و نیم لیوان
نشاسته ذرتیک سوم لیوان
آویشنیک قاشق غذا خوری سر پر
پاپریکایک قاشق غذا خوری سر پر
بکینگ پودر۱ قاشق غذاخوری
پودر پیاز۱ قاشق غذاخوری
پودر سیریک قاشق غذا خوری
ادویه کارییک قاشق غذا خوری
دارچینیک قاشق غذا خوری
آب یخ۴ لیوان

طرز تهیه مرغ پاپ کورنی

مرحله ۱

در ابتدای آشپزی سینه مرغ را بر روی تخته کار هنگ کرده و به قطعات سه سانتی برش بزنید سپس نمک را همراه با فلفل و سرکه به آن اضافه کنید پس از انجام این کار نوبت به اضافه کردن آویشن و پودر سیر می رسد.

مرحله ۲

مواد را به خوبی با هم مخلوط کرده و برای مدت زمان ۲ الی ۳ ساعت درون یخچال قرار دهید تا مزه دار شود. درون یک بشقاب بزرگ آرد را الک کنید و به آن نشاسته ذرت را همراه با آویشن و پاپریکا اضافه کنید.

مرحله ۳

آرد را مخلوط کرده و دوباره نمک را همراه با فلفل و پودر پیاز و پودر سیر و دارچین به آرد اضافه کنید آرد را داد تا زمانی که یک دست شود هم بزنید درون یک کاسه بزرگ ۴ لیوان آب ریخته و چند تکه یخ به آن اضافه کنید.

مرحله ۴

پس از اینکه مرغ را از درون یخچال خارج کردید ابتدا داخل آرد بغلتانید و آن را در چند نوبت پشت و رو کنید تا کاملاً به آرد آغشته شود پس از اینکه از درون آرد خارج کردید درون کاسه آب یخ بریزیم برای مدت زمان ۵ ثانیه.

مرحله ۵

دوباره مرغ را درون آرد و پس از آن آب گرم قرار دهید این کار را برای سه نوبت انجام دهید در آخرین مرحله مرغ را درون آرد بغلتانید و پس از انجام این کار با دست تکه های مرغ را به صورت گلوله جمع کنید.

مرحله ۶

قابلمه کوچکی را بر روی حرارت اجاق قرار دهید مقداری روغن اضافه کنید پس از اینکه داغ شد تکه های مرغ را درون قابلمه ریخته و آنها را سرخ کنید با استفاده از این روش تکه های مرغ روغن را به خود جذب نخواهند کرد، اجازه دهید تا فیله های مرغ کاملاً پخته شوند.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 1 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.