طرز تهیه رولت مرغ با نان لواش

طرز تهیه رولت مرغ با نان لواش

رولت مرغ با نان لواش و سبزیجات و پنیر پیتزا، همیشه که نباید غذای برنجی خورد. اگر از غذاهای تکراری خسته شده‌اید و میخواهید مزه های جدید را تست کنید پیشنهاد ما به شما رولت نان لواش می‌باشد. برای یک بار هم که شده امتحان کنید و لذت ببرید. با مواد ساده طبخ میشود و هزینه زیادی ندارد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه رولت مرغ با نان لواش در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه غذای لقمه ای با نان لواش
سینه مرغنصفی
هویج۲ عدد
فلفل دلمه ای۱ عدد کوچک
نان لواش۴ عدد
جعفری خرد شده تازهنصف بسته
پیاز۱ عدد
پنیر پیتزاکمی
سس مایونز و خردلبه مقدار لازم

طرز تهیه رولت مرغ با نان لواش

مرحله اول

پیاز را خرد کنید و درون ماهیتابه ریخته و تفت دهید، تا زمانی که سبک شوند حالا فلفل دلمه ای را اضافه کنید. بعد از کمی تفت دادن سینه مرغ را که از قبل پخته و ریش ریش کرده‌اید اضافه کنید.

مرحله دوم

هویج را هم رنده کنید و بپزید. به این مرحله که رسیدید هویج را همراه با نمک و ادویه به مرغ اضافه کنید و با هم مخلوط نمایید. نان لواش را پهن کنید و مقداری سس مایونز و خردل روی آن بمالید.

مرحله سوم

روی نان اولی نان دیگری قرار دهید حالا کمی سس و جعفری خرد شده بپاشید. اکنون زمان آن رسیده که از مواد مرغی روی نان بریزید و از یک طرف نان ها را به صورت رول جمع کنید. در اندازه مناسب برش بزنید.

مرحله چهارم

سینی فر را چرب کنید و رول های نان لواش را روی آن قرار دهید. فر را از قبل گرم کنید و سینی را برای ۲۰ دقیقه با دمای ۲۰۰ درجه درون فر بگذارید. مواد میانی غذا سلیقه ای می باشد. با تفت دادن مواد رولت نان چرب نمیشود.

منبع :deserkade_t.a

آخرین بروز رسانی در : شنبه 30 اردیبهشت 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.