طرز تهیه اسپاگتی با مرغ

طرز تهیه اسپاگتی با مرغ

طرز تهیه اسپاگتی با مرغ ، ماکارونی غذایی خوشمزه و پرطرفدار میباشد. در هر منطقه به صوت مختلفی طبخ میشود ماکارونی با سویا و گوشت چرخ کرده و قارچ و …، ابتدا شیر و تخم مرغ را باهم مخلوط میکنیم، سپس به این مواد نمک و فلفل و بعد از آن پنیر پارمسان را اضافه میکنیم.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسپاگتی با مرغ در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

اسپاگتی۱ بسته
سینه مرغ۲ عدد
گوجه خورد شده۲ پیمانه
سیر۲ حبه
پنیر پارمسان۱ پیمانه
نمک،فلفلبه مقدار لازم
پودر ارگانو و پودر ریحان یا پودر ایتالیاییاز هر کدوم ۱ قاشق مرباخوری
تخم مرغ۱ عدد
شیر۲ قاشق غذاخوری
پودر نون یا پودر سوخاری۱ پیمانه
پنیر مازارولا رنده شده۱/۳ پیمانه
روغن زیتونبه مقدار لازم

طرز تهیه اسپاگتی با مرغ

مرحله اول

بعد از اینکه مخلوط تخم مرغ و شیری را که در ابتدای متن تهیه آن را توضیح داده ایم آماده کردید. درون ظرفی جداگانه پودر سوخاری یا پودر نان را بریزید. ماهیتابه را داغ کنید سپس روغن زیتون را در آن بریزید.

مرحله دوم

به سراغ سینه مرغ رفته، ابتدا آن را درون مایع تخم مرغی بغلتانید سپس سینه مرغ را درون پودر سوخاری قرار دهید برای دو مرحله این کار را انجام دهید تا یک لایه ضخیم از پودر سوخاری سینه مرغ را بپوشاند.

مرحله سوم

سینه های مرغ را درون تابه گذاشته و آنها را حسابی سرخ کنید. بعد از سرخ کردن مرغ سس را آماده کنید. سیر را تفت دهید سپس گوجه خرد شده را همراه با نمک و فلفل و پودر آرگان و پودر ایتالیایی و پنیر پارمسان اضافه کنید.

مرحله چهارم

با حرارت ملایم مواد را تفت دهید و صبر کنید تا گوجه ها بپزند و سست به غلظت مناسب برسد. مرغ های سرخ شده را درون سس قرار دهید و صبر کنید با حرارت ملایم پخته و مرغ مزه سس را به خود بگیرد.

مرحله پنجم

یک قابلمه آب جوش آماده کنید سپس نمک و روغن را به آن اضافه کنید، حالا اسپاگتی ها را درون قابلمه ریخته و آنها را بپزید. بعد از پخت اسپاگتی آن را درون ظرف سرو غذا بریزید.

مرحله ششم

تکه های مرغ را روی اسپاگتی قرار دهید و مقداری از سس مرغ را روی آن بریزید و روی مرغ پنیر مازارولا و سس مخصوص را بریزید. در پایان روی سس پنیر پارمسان بپاشید حالا می توانید غذا را نوش جان کنید.

منبع : mamifood_iran

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.