طرز تهیه مرغ پنیری

طرز تهیه ساندویچ و کتلت مرغ پنیری سوخاری و ساده در فر با قارچ

مرغ پنیری خوراک خوشمزه و فوری مجلسی با مرغ ، در این دستور پخت شما مرغ را همراه با پنیرسرخ خواهید کرد ، مدت زمان پخت غذا در این روش با زمان مرینیت کردن آن تقریباً ۱ ساعت می‌باشد . با سایت آشپزی ما همراه شوید و از انواع دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی استفاده نمایید .

مواد لازم برای خوراک ۴ نفر

سینه مرغ۴۵۰ گرم
چاشنی ایتالیایییک قاشق چای خوری
پودر سیرنصف قاشق چایخوری
نمک و فلفلبه مقدار لازم
پنیر پارمسان۱ پیمانه
آرد بادامنصف پیمانه
تخم مرغ۲ عدد
روغن زیتون۳ قاشق غذاخوری

دستور پخت مرغ پنیری


مرحله اول

اگر می خواهید یک غذای جدید را با مرغ تجربه کنید و از غذاهای معمول و عادی خسته شده اید به شما مرغ پنیری را پیشنهاد می کنیم برای تهیه این غذا ابتدا فیله های مرغ را روی تخته قرار داده و با گوشت کوب پهن نمایید سپس برای مرینیت مرغ از چاشنی ایتالیایی و پودر سیر و نمک و فلفل استفاده کنید پس از انجام این کار ها پنیر پارمسان را همراه با آرد بادام درون یک کاسه ریخته و با هم مخلوط کنید .


مرحله دوم

در مرحله بعد و درون ظرف جداگانه تخم مرغ ها را بشکنید و هم بزنید حالا سینه های مرغ را به این تخم مرغ آغشته کنید و پس از آن مخلوط پنیر پارمسان را اضافه نمایید حالا زمان پخت فیله مرغ می باشد . در حرکت بعدی شما ظرف مورد نظر را آماده کرده و روغن را درون ظرف بریزید ، روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید و پس از اینکه روغن بخوبی داغ شد حرارت اجاق گاز را کم کنید . زمان آن رسیده که تکه های مرغ را برای مدت زمان ۵ دقیقه درون ظرف تفت دهید . تا دو طرف آن پخته و طلایی رنگ شود اکنون خوراک مرغ شما آماده برای سرو می باشد .

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 11 مرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.