طرز تهیه سوپ بروکلی و پنیر چدار

"</a

طرز تهیه سوپ بروکلی و پنیر چدار یکی از خوشمزه ترین و در عین حال مقوی ترین سوپ های رستورانی می‌باشد. طبع این کلم گرم است. یک تکه کوچک آن اندازه ۲ عدد پرتقال ویتامین c دارد. همون تکیه کوچیک اندازه یه سکان جو فیبر داره. پس خوردن بروکلی را فراموش نکنید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ بروکلی و پنیر چدار در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه سوپ
کلم بروکلی خرد شده۲۵۰ گرم
آب مرغ۳ لیوان
مارگارین یا کره۶ قاشق
پیاز متوسط ریز شده۱ عدد
آردنصف لیوان
شیر پر چرب۲ لیوان
پنیر چدار۸۰۰ گرم
فلفل . نمکبه میزان لازم

طرز تهیه سوپ بروکلی

مرحله اول

برای پخت این سوپ جذاب و دلربا ابتدا آب مرغ را روی حرارت قرار دهید و کلم بروکلی را خورد کرده و درون آب مرغ بریزید و اجازه دهید تا برای ۲۰ دقیقه بپزد. کره یا مارگارین را درون ماهیتابه بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید.

مرحله دوم

صبر کنید تا کره آب شود. حالا پیاز را اضافه کنید و تفت دهید بعد از اینکه پیاز سبک و شیشه‌ای شد آرد را اضافه کرده و مواد را هم بزنید. بعد از چند لحظه تفت دادن نوبت به اضافه کردن شیر می رسد.

مرحله سوم

مواد را با هم مخلوط کرده و با حرارت ملایم تفت دهید. حالا مخلوط شیر را به آب مرغ و بروکلی اضافه کنید. آرام هم بزنید تا سوپ به غلظت مناسب برسد. در لحظات پایانی پنیر را اضافه کرده و صبر کنید تا کاملا ذوب شود. حالا نمک و فلفل سوپ را اندازه کنید.

منبع : @ashpazi_shikopik

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.