طرز تهیه ماکارونی با قارچ

طرز تهیه ماکارونی با قارچ

طرز تهیه ماکارونی با قارچ و پنیر پیتزا و فلفل دلمه‌ای. این غذای پرطرفدار دارای فیبر و منگنز و سلنیوم و مس و فسفر می‌باشد. حاوی مقادیر خوبی از آهن و ویتامین‌های گروه B می‌باشد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله ‌طرز تهیه ماکارونی با قارچ در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم
ماکارونی۴۰۰ گرم
قارچ۴۰۰‌گرم
کره۱۰۰ گرم
گوجه فرنگی۵۰۰ گرم
پیاز۱ عدد
پنیر پارمسان۱۰۰ گرم
لیموترش۱ عدد
فلفل دلمه ایی خردشده۱ پیمانه
رب گوجه۲ ق غ
نمک و فلفل و روغندلخواه

طرز تهیه ماکارونی با قارچ

مرحله اول

برای تهیه غذا ابتدا باید آب جوش را آماده کنید حالا نمک و ۲ قاشق غذاخوری روغن به آب اضافه کنید  از انجام این کار نوبت به اضافه کردن ماکارونی‌ها می‌رسد صبر کنید تا بپزد. ماکارونی را آبکشی کنید و کنار بگذارید.

مرحله دوم

پیاز را خرد کرده و درون ماهیتابه بریز و با مقدار کمی روغن تفت دهید بعد از اینکه پیازها سبک و شیشه‌ای شدند قارچ خرد شده را اضافه کنید و به تفت دادن ادامه دهید تا آب قارچ کشیده شود حالا نوبت اضافه کردن گوجه رنده شده می‌باشد.

مرحله سوم

اجازه دهید تا برای ۱۵ دقیقه بجوشد بعد از گذشت این زمان نوبت به اضافه کردن فلفل دلمه‌ای و رب گوجه فرنگی و سایر ادویه‌ها می‌رسد. در پایان جعفری خرد شده را همراه با پنیر و آب لیمو ترش به مواد اضافه کنید.

مرحله چهارم

بعد از اینکه مواد را مخلوط کردید و یک دست شدند ماکارونی را اضافه کنید. دوباره کمی مواد را مخلوط کنید و اجازه دهید تا غذا جا افتاده ماکارونی‌ها مزه‌دار شوند. برای تزیین ماکارونی خوشمزه از پنیر پارمسان و جعفری خرد شده استفاده کنید.

منبع: ashpaz.khodam

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 22 مرداد 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.