طرز تهیه پیتزا با سیب زمینی رنده شده طرز تهیه پیتزا با سیب زمینی آب پز طرز تهیه پیتزا سیب زمینی با پنیر پیتزا سیب زمینی بدون خمیر مینی پیتزا با سیب زمینی پیتزا سیب زمینی فوری پیتزای سیب زمینی به خانه برمیگردیم طرز تهیه پیتزا سیب زمینی تنوری
طرز تهیه پیتزا با سیب زمینی رنده شده بسیار خوشمزه و بدون خمیر مایه. برای پخت این پیتزا سیب زمینی را آب پز میکنید سپس مواد افزودنی را اضافه کرده و درون تابه سرخ مینمایید. .برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پیتزا با سیب زمینی رنده شده در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.
مواد لازم برای پخت پیتزا سه سوته
سیب زمینی متوسط۳ عدد
تخم مرغ۱عدد
آرد۱لیوان
کالباس رنده شدهمقدار دلخواه
فلفل دلمه خورد شده۲ق غ
جعفری خورد شده۱ق غ
نمک .فلفل سیاه.پودر سیر.آویشنمقدار لازم
بکینگ پودر۱ق چ
پنیر پیتزابه دلخواه

طرز تهیه پیتزا با سیب زمینی

مرحله اول

سیب زمینی را آبپز میکنیم پوستشون میگیری حالا سیب زمینی ها را کوبیده و تخم مرغ رو با نمک و ادویه بهش اضافه میکنیم و هم میزنیم بعد از انجام این کار کالباس رنده شده رو به مواد اضافه میکنیم.

مرحله دوم

حالا نوبت اضافه کردن فلفل دلمه ای و بعد از جعفری و بکینگ پودر و آرد می باشد. آرد را آروم آروم و کم کم اضافه می کنیم. مایع و مخلوط میکنیم تا به صورت یک خمیر نرم و لطیف درآید.

مرحله سوم

تو این مرحله میتوانید دلبخواه پنیر پیتزا هم اضافه کنید. زمانی که خمیر وسط ظرف جمع شد و کمی حالت چسبندگی پیدا کرد دیگر آرد اضافه نکنید. روی میز کار کمی آرد بپاشید و خمیر را پهن کنید.

مرحله چهارم

خمیر را به قطر یک سانت اهنگ کنید حالا با چاقو به شکل دلخواه برش بزنید و درون روغن داغ و با حرارت ملایم قرار داده و دو طرف اون رو سرخ کنید. بعد از سرخ کردن روی دستمال تمیز قرار داده تا روغن اضافی آن گرفته بشه.

منبع: lezate_ashpaziy

 

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 8 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.