طرز تهیه خوراک سوسیس ایتالیایی

طرز تهیه خوراک سوسیس ایتالیایی ساندوچی خوشمزه و خانگی

خوراک سوسیس ایتالیایی میتوانید یک پیش غذا و یا غذای کامل برای ناهار و شام باشد ، بهتر است از سوسیس خانگی دست ساز خودتان برای تهیه این نوع ساندویچ ها استفاده کنید .

مواد لازم برای تهیه خوراک سوسیس

مواد لازم برای تهیه خوراک سوسیس ایتالیایی

  • پیاز یک عدد بزرگ
  • سوسیس آلمانی ، هاداگ یا کوکتل ۴ الی ۵ عدد
  • فلفل دلمه ای رنگی ۲ الی ۳ عدد
  • رب ۲ الی ۳ قاشق غذاخوری به دلخواه
  • نمک، فلفل قرمز، فلفل سیاه و زردچوبه
  • روغن مایع به مقدار لازم
دستور پخت

طرز تهیه خوراک سوسیس ایتالیایی

مرحله اول

برای تهیه خوراک سوسیس ایتالیایی خوشمزه پس از اینکه پیاز ها را به صورت خلالی و در ابعاد درشت خرد کردید یک ماهیتابه را بر روی اجاق گاز قرار داده و مقداری روغن و به آن اضافه کنید هنگامی که روغن داغ شد پیازها را درون تابه ریخته و تفت دهید .

مرحله دوم

در مرحله بعد پس از اینکه پیاز داغ سبک و شیشه ای شد رب گوجه را همراه با ادویه های مخصوص نمک و فلفل قرمز و فلفل سیاه و زردچوبه به پیاز اضافه کنید و مواد را با هم مخلوط کرده و تفت دهید هنگامی که طلایی رنگ شده اند و بوی خامی مواد گرفته شد اجاق گاز را خاموش کنید .

مرحله سوم

در مرحله بعد سوسیس و فلفل دلمه ای را به صورت جداگانه سرخ نمایید حالا مواد سرخ شده را به سس خانگی آماده شده اضافه نمایید . مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید سپس نصف استکان آب ولرم به آن اضافه کنید و و مواد را به خوبی با هم مخلوط نمایید .

مرحله چهارم

در این مرحله درب ظرف را بسته و آن را بر روی حرارت ملایم اجاق گاز برای مدت زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه قرار دهید تا حسابی جا افتاده و پخته شود . اکنون میتوانید خوراک سوسیس خود را همراه با نان باگت تازه مصرف نمایید .

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 27 بهمن 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.