طرز تهیه تست فرانسوی

طرز تهیه تست ترکیه ای طرز تهیه تست فرانسوی بدون شیر تست فرانسوی نواب ابراهیمی طرز تهیه تست ساده طرز تهیه فرنچ تست رولی طرز تهیه تست صبحانه طرز تهیه فرنچ تست با ژامبون طرز تهیه فرنچ تست با پنیر

طرز تهیه تست فرانسوی صبحانه بسیار خوشمزه و لذیذ. نام دیگر این غذا نان تخم مرغی می باشد که با آغشته کردن نان تست در تخم مرغ هم‌زده و سرخ کردن نان آماده می‌شود.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه تست فرانسوی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم
نان تست۴ عدد
تخم مرغ۲ عدد
شیرنصف لیوان
شکر۲ قاشق غذاخوری
وانیلنوک قاشق مربا خوری
کرهبه مقدار لازم

طرز تهیه تست فرانسوی

مرحله اول

برای شروع تخم مرغ را درون کاسه شکسته و آن‌ها را با همزن دستی در حدی هم بزنید که سفیده و زرده با هم یکدست شوند. بعد از انجام این کار شیر و شکر و وانیل را به مایه تخم مرغ اضافه نمایید.

مرحله دوم

دوباره مایع را هم بزنید تا کاملا یکدست شود و دانه های شکر کاملا حل شوند. نان را درون مایع قرار دهید و پشت و روی آن را کاملاً به مواد تخم مرغی آغشته کنید. نان زیاد درون مایه نماند در حد آغشته شدن کفایت می کند.

مرحله سوم

ماهی تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و کف آن را با کره چرب کنید. نان تست ها را درون ماهیتابه گذاشته و دو طرف آن را به خوبی سرخ کنید تا طلایی شود. حالا می توانید نان تست را با عسل و مربا یا شکلات نوش جان کنید.

منبع : paniz_nia

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 26 بهمن 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.