طرز تهیه اسنک پنیری

طرز تهیه اسنک پنیری بدون ساندویچ ساز برای تولد کودکان

دستور پخت راحت و بسیار آسان یک فینگرفود بسیار پرطرفدار و خوشمزه این غذا را می توانید بدون استفاده از فر گاز و ساندویچ ساز تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسنک پنیری در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای دونفر
نون تستیک بسته
سوسیس۴ عدد
قارچ۴ عدد
فلفل دلمه اییک عدد
ربیک قاشق غذاخوری
نمک، فلفل سیاه، آویشنبه مقدار لازم
کره۵۰ گرم
سس کچاپبه مقدار لازم
پنیر ورقه ای گودا۸ عدد
پنیر پیتزابه مقدار لازم

طرز تهیه اسنک پنیری

مرحله ۱

برای شروع سوسیس و قارچ را همراه با فلفل دلمه ای به صورت نگینی خرد کنید سپس ماهیتابه رو روی اجاق گاز قرار داده و مقداری روغن اضافه کنید پس از اینکه داغ شد مواد را درون روغن ریخته و تفت دهید.

مرحله ۲

پس از گذشت یک دقیقه ادویه‌ها را همراه با رب گوجه‌فرنگی به مواد اضافه کرده و با همدیگر مخلوط کرده و تفت دهید. پس از آماده شدن مواد کف ماهیتابه را کره بمالید و نان تست ها را در کف ماهیتابه بچینید.

مرحله ۳

سس کچاپ را آماده کرده و بر روی نان ها بمالید سپس مواد تفت داده شده را که شامل سوسیس و قارچ و فلفل دلمه ای میشود اضافه کنید، روی این مواد پنیر ورقه ای را قرار دهید و نان تست بعدی را بر روی مواد بگذارید.

مرحله ۴

در آخر روی مواد پنیر پیتزا بریزید و درب ماهیتابه را ببندید، برای ۵ دقیقه اجازه دهید تا با حرارت کم پنیرها آب شوند و اسنک شما آماده برای مصرف شود. بعد از پخت بر روی اسنک ها سس بزنید و نوش جان کنید.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 19 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.