طرز تهیه فیله مرغ در فر

طرز تهیه فیله مرغ در فر

فیله مرغ در فر ، روش پخت متفاوت و بسیار ساده فیله های مرغ تازه و همچنین مرینیت و خوش طعم کردن گوشت مرغ با ادویه و سبزیجات تازه . مدت زمان مورد نیاز شما برای طبخ خوراک مرغ تقریبا ۲ ساعت میباشد .

برای خوشمزه شدن مرغ چه کنیم

مواد لازم برای تهیه غذا با فیله مرغ

فیله مرغ۱ کیلوگرم
آب لیمو۳ قاشق غذاخوری
روغن زیتون۲ قاشق خوری
نمک و فلفل و پودر سیربه میزان لازم
پودر شوید و پودر آویشن خشک۱ قاشق غذاخوری از هر کدام
پیاز۱ عدد متوسط
هویج۲ عدد متوسط
فلفل دلمه۱ عدد
قارچ۱۰۰ گرم
گوجه فرنگی۵ عدد
دستور پخت فیله مرغ رژیمی

طرز تهیه خوراک با فیله مرغ در فر

مرحله اول

برای تهیه غذای خوشمزه با فیله مرغ در فر ابتدا باید کار مرینیت گوشت مرغ را انجام دهید برای این کار درون یک کاسه آبلیمو ریخته سپس به آن روغن زیتون و نمک را اضافه کنید مواد و با قاشق مخلوط کنید و پس از آن نمک را همراه با فلفل و پودر سیر و شوید و آویشن به آبلیمو اضافه کرده و فیله های مرغ را درون آن بخوابانید .

مرحله دوم

در مرحله بعد و پس از گذشت ۲ الی ۳ دقیقه پیاز خرد شده را همراه با هویج و فلفل دلمه ای و قارچ و گوجه فرنگی به سایر مواد اضافه نمایید روی ظرف را با یک سلفون به‌خوبی بپوشانید و آن را برای مدت زمان یک ساعت درون یخچال قرار دهید تا ادویه ها حسابی بخورد خوراک مرغ برود و مزه دار شود .

مرحله سوم

حالا نوبت به طبخ مرغ در فر رسیده است برای این کار درجه حرارت فر را روی ۲۰۰ درجه سانتی گراد تنظیم کرده و آن را از قبل پیش گرم کنید سپس فیله های مرغ را آماده کنید و همراه با سبزیجات درون فر و برای مدت زمان ۴۰ دقیقه قرار دهید تا آماده برای سرو شود .

آخرین بروز رسانی در : جمعه 1 مرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.