طرز تهیه غذا با ران مرغ

طرز تهیه انوغ غذا و جوجه کباب و ته چین با ران مرغ و سیب زمینی و قارچ

غذا با ران مرغ سرخ شده در روغن یک خوراک مجلسی به روش رستورانی ، این مقدار مواد لازم برای ۴ نفر می‌باشد ، در این دستور پخت شما مرینیت مرغ را با طعم دهنده های متفاوت آماده خواهید کرد ، با سایت تفریحی های پاتوق همراه شوید و از این دستور آشپزی استفاده کنید .

مواد لازم برای خوراک ۴ نفر

ران مرغ۴ عدد
پیاز۱ عدد
سیر۳ حبه
رب گوجه فرنگی۲ ق غذاخوری
نمکبه میزان لازم
زردچوبهبه میزان لازم
زردچوبهبه میزان لازم
برگ بو۱ عدد

طرز تهیه غذا با ران مرغ

مرحله اول

برای تهیه یک غذا با ران مرغ خوشمزه پس از اینکه ران های مرغ را تمیز کردید آنها را درون قابلمه ریخته و سپس به آن یک عدد پیاز خرد شده را همراه با سیر خرد شده اضافه کنید پس از انجام این کار نوبت اضافه کردن ادویه کاری مخصوص مرغ ، زردچوبه ، نمک و برگ بو می رسد .

مرحله دوم

در پایان دو لیوان آب جوش به مواد درون قابلمه اضافه کرده و آن را روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید تا خوراک مرغ مجلسی بپزد . پس از این که غذای شما به خوبی پخته شد ران ها را خارج کرده و چ درون ماهیتابه بریزید حالا با مقدار کمی روغن تفت دهید تا طلایی رنگ شوند .

مرحله سوم

در مرحله بعدی آب مرغ را از صافی رد کنید سپس به آن یک قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی اضافه کنید ، مواد را درون قابلمه ای کوچک ریخته و روی حرارت اجاق گاز قرار داده و تا زمانی که به غلظت  یک سس برسد آن را بجوشانید .

مرحله چهارم

برای تزیین سینی غذا دو عدد سیب زمینی را خرد کنید و پس از سرخ کردن در کنار سینی قرار دهید . این خوراک خوشمزه و مجلسی را همراه با یک ته چین ساده زعفرانی و سالاد شیرازی مخصوص سرو کنید .

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 25 مرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.