طرز تهیه فیله کباب مرغ

طرز تهیه فیله کباب مرغ به روش قفقازی با سس مخصوص

فیله کباب مرغ را به صورت حرفه‌ای و فوق العاده خوشمزه و مجلسی در خانه تهیه کنید در ادامه این پست شما را با نکات خاص برای تهیه این خوراک لذیذ آشنا خواهیم کرد . با سایت های پاتوق همراه شده و از آموزش آشپزی لذت ببرید .

مواد لازم برای خوراک ۴ نفر

فیله مرغ۱.۵ کیلوگرم
سس مایونز۲ قاشق غذاخوری
سس خردل۲ قاشق غذاخوری
ماست۲ قاشق غذاخوری
آب لیموترش تازه۳ قاشق غذاخوری
پیاز۳ عدد
روغن مایع ، نمکبه مقدار لازم
فلفل سیاه و زعفرانبه مقدار لازم

طرز تهیه فیله کباب مرغ

مرحله اول

برای تهیه فیله کباب مرغ خوشمزه به روش رستورانی فیله های مرغ را درون کاسه ریخته سپس به آن زعفران دم کرده را اضافه کنید به طوری که تمام قسمت های گوشت به زعفران آغشته شود ، حالا روی ظرف مورد نظر را با سلفون بپوشانید و برای مدت زمان یک ساعت درون یخچال قرار دهید .

مرحله دوم

در مرحله بعدی فیله ها  را با روغن مایع مخلوط کنید سپس به آن سس خردل را همراه با سس مایونز و آب لیمو ترش اضافه نمایید گوشت را به این سس آغشته کرده سپس به آن نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید . پس از مخلوط کردن مواد نوبت به اضافه کردن پیاز های خلالی می‌رسد حالا ظرف مورد نظر را برای ۴ تا ۵ ساعت درون یخچال قرار دهید .

خوراک گوشت و برنج طرز تهیه پخت خوراک خوشمزه مجلسی ساده

مرحله سوم

تا گوشت شما مزه دار می شود زغال ها را روشن کرده تا کاملا سرخ و یکدست شوند اکنون فیله ها را به سیخ بکشید و روی زغال کباب کنید . برای تهیه جوجه کباب زعفرانی یک سری نکات رو به شما می گوییم که با رعایت این موارد می توانید یک خوراک خوشمزه و متفاوت داشته باشید .

نکته

زعفران دم کرده را همان ابتدا اضافه کنید با این کار رنگ زعفران به خاطر استفاده از پیاز و بقیه مواد از بین نخواهد رفت در مرحله بعد روغن مایع را اضافه کنید تا روی فیله ها را به صورت کاور بپوشاند . چون که آبلیمو و نمک بافت فیله را سفت خواهد کرد . مرینیت جوجه کباب را یک شب قبل انجام دهید تا حسابی مزه دار شود

 

آخرین بروز رسانی در : جمعه 29 مرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.