طرز تهیه سیب زمینی تنوری

طرز تهیه سیب زمینی تنوری شکم پر بدون فر درون مایکروفر با پنیر پیتزا

سیب زمینی تنوری را به صورت حرفه‌ای و بسیار خوشمزه و لذیذ در خانه تهیه کنید یک فست فود عالی و سالم . موادی که برای تهیه این غذا استفاده می‌کنیم سلیقه‌ای میباشد و میتوانید موادی دیگر را جایگزین آنها کنید . مدت زمان پخت این غذا تقریباً بین ۲۵ الی ۳۵ دقیقه می‌باشد .

مواد لازم برای خوراک ۴ نفر

سیب‌زمینی۴ عدد متوسط
قارچ۵ عدد
پنیر گودا

پنیر پیتزا

۶ ورق

۲۰۰ گرم

سس مایونزبه مقدار دلخواه
فلفل دلمه ای۱/۲ عدد
ذرت۴ ق غ
سوسیسیک عدد
فلفل قرمزبرای تزیین
ادویه برای سیب زمینی سرخ کردننمک و زردچوبه
ادویه داخل موادآویشن،پودر سیر،پودر پاپریکا

طرز تهیه سیب زمینی تنوری

مرحله اول

برای تهیه سیب زمینی تنوری به روش رستورانی ابتدا سیب زمینی ها را به صورت نگینی خرد کنید و ماهی تابه را همراه با مقدار کمی روغن روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید پس از اینکه روغن داغ شد ، آنها را درون ماهیتابه ریخته و سرخ کنید

مرحله دوم

حالا نوبت به خرد کردن و تفت دادن قارچ ها می‌رسد ، اگر قارچ ها را در مرحله اول تفت ندهید ، هنگامی که مواد فست فود را درون فر قرار دهید قارچ آب می اندازد و مزه خوبی به غذا نخواهد داد .

مرحله سوم

حالا ظرفی را که قرار است در درون فر قرار دهید آماده کرده و به ترتیب سیب زمینی و قارچ و آویشن و پودر سیر را اضافه کنید ، سپس روی این مواد پنیر گودا ، ذرت و فلفل دلمه ای ، سس مایونز قرار دهید .

مرحله چهارم

اکنون نوبت اضافه کردن پنیر پیتزا و آویشن و سوسیس و پنیر پیتزا دوباره و پودر پاپریکا و فلفل دلمه ای خرد شده می‌باشد . ظرف را برای مدت زمان ۱۵ دقیقه ( تا هنگامی که پنیر کاملآ آب شود ) و با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد درون طبقه میانی فر قرار می دهیم تا خوراک سیب زمینی با پنیر پیتزا کاملا پخته شود .

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 25 مرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.