طرز تهیه پیتزا کدو

طرز تهیه پیتزا کدو

می‌خواهید غذای جدید را تجربه کنید یک غذای کاملا سالم و بسیار خوشمزه و مقوی، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پیتزا کدو در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای خوراک ۲ نفر
کدو۲ عدد
روغن زیتون۲ ق غ
گوجه فرنگی۱ عدد
رب۱ ق م
نمک و فلفل سیاهبه میزان لازم
آویشن۱ ق چ
ذرتکمی
فلفل دلمه اینصف
پنیر موزارلا یا گودادلخواه

طرز تهیه پیتزا کدو

مرحله ۱

برای شروع به سراغ کدوها رفته آنها را به صورت حلقه حلقه برش بزنید سپس پس از مقداری نمک بر روی کدو ها بپاشید یک کاغذ روغنی روی سینی فر پهن کنید، کدوها را روی سینی چیده با فرچه روی آنها را روغن زیتون بمالید.

مرحله ۲

توجه داشته باشید که فر باید از قبل گرم شده باشد،برای مدت زمان ۱۵ دقیقه کدوها را درون فر قرار دهید تا بپزند. در این فاصله زمانی ۲ قاشق غذاخوری رب درون ماهی تابه ریخته و با مقدار کمی روغن زیتون تفت دهید.

مرحله ۳

هنگامی که بوی خامی رب گوجه گرفته شد آب گوجه را اضافه کنید. اجازه دهید تا آب گوجه کشیده شود سپس ادویه ها را اضافه کنید مواد را مخلوط کنید، حرارت را کم کنید تا سس مخصوص پیتزا به غلظت مناسب برسد.

مرحله ۴

حالا سس را بر روی کدوها ریخته سپس ذرت را همراه با فلفل دلمه‌ای و زیتون و یا هر چیز دیگری که دوست دارید روی کدوها ریخته و برای ۸ دقیقه درون فر قرار دهید، اکنون نوبت اضافه کردن پنیر پیتزا می‌رسد، برای ۵ دقیقه درون فر قرار دهید تا پنیر آب شود. پیتزا گیاهی گوارای وجودتان.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 20 مهر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.