طرز تهیه فیله کباب گوسفندی

طرز تهیه فیله کباب گوسفندی همراه با تصویر و مواد لازم برای پخت غذا با فیله

فیله کباب گوسفندی خوشمزه و مجلسی را همراه با فلفل و گوجه کبابی در منزل تهیه کنید و تمام نکات و فوت و فن های پخت کباب به صورت رستورانی را یاد بگیرید و تجربه کنید و از این تجربه نهایت استفاده را ببرید .

مواد لازم برای خوراک ۴ نفر

مواد لازم برای تهیه فیله کباب گوسفندی

  • فیله گوسفندی ۳۰۰ گرم
  • سس سویا ۲ قاشق غذاخوری
  • فلفل سیاه نیم کوب ۱ قاشق سوپخوری
  • روغن زیتون نصف پیمانه
  • پیاز ساطوری متوسط ۲ عدد
  • فلفل تازه کبابی
دستور پخت

طرز تهیه فیله کباب گوسفندی

مرینیت فیله گوسفندی

برای تهیه فیله کباب گوسفندی ، باید درون کاسه‌ای پیاز را همراه با سس سویا و فلفل سیاه و روغن زیتون مخلوط کنید گوشت گوسفندی را به صورت تکه های خرد کرده و درون کاسه با مواد مخلوط کنید تمامی مواد را درون ظرف شیشه‌ای دردار ریخته و برای ۱۲ ساعت درون یخچال قرار دهید .

خوراک فیله گوسفندی

در طول این ۱۲ ساعت ادویه‌ها حسابی به خورد گوشت رفته و کباب شما طعم دار می شود هنگامی که فیله ها را از درون یخچال درآوردید تمام پیاز های چسبیده به گوشت را جدا کنید و گوشت ها را به سیخ فلزی بکشید فلفل های کبابی را هم به صورت جداگانه سیخ بگیرید .

غذا با فیله گوسفندی

در این مرحله یک ذغال کاملاً یکدست با حرارت پایین را تهیه کنید ، سیخ ها را با فاصله بر روی منقل قرار دهید این کار باعث می‌شود تا کباب شما خشک نشود ، در طول پخت سیخ هارا مدام بچرخانید تا کباب شما یک دست بپزد .

نکات پخت کباب

یکی از نکات مهم در پخت و سیخ گرفتن و پختن کباب خانگی این است که سیخ ها را باید در طول پخت مدام بچرخانید چون اگر یک طرف بپزد بعد بچرخانیم طرف دیگر را بخواهیم بپزیم آبگوشت زیاد خارج می شود و همین امر باعث خشک شدن کباب خواهد شد کباب ها را آبدار از روی منقل برداشته و داخل نان قرار دهید .نوش جان

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.