طرز تهیه کمپیر سیب زمینی

Feedback پیش غذا با مرغ و سیب زمینی غذا با مرغ و سیب زمینی سرخ کرده غذا با فیله مرغ و سیب زمینی غذا با مرغ و سیب زمینی و برنج غذا با مرغ و سیب زمینی بدون فر غذا با مرغ و سیب زمینی و پنیر پیتزا بدون فر خوراک مرغ و سیب زمینی و گوجه

طرز تهیه کمپیر سیب زمینی ترکیه غذایی بسیار ساده و خوشمزه با سیب زمینی آب پز، برای تزیین و خوشمزه تر شدن غذا می توانید از مرغ ریش ریش شده یا کالباس هم استفاده کنید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کمپیر سیب زمینی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد مورد نیاز برای تهیه کمپیر استانبول
سیب زمینی۱۰-۱۱ عدد
خیارشور ریز خرد شده۱ کاسه
ذرت۱ کاسه
پنیر چدار رنده شده۱ کاسه
نمکمقداری
کره۱۰۰ گرم
سس گوجهمقداری
سس مایونزمقداری

طرز تهیه کمپیر

مرحله اول

برای تهیه این غذا ابتدا باید پوست سیب زمینی ها را بگیرید و آن ها را به صورت مکعبی خرد کنید. سیب زمینی های پوست گرفته شده را درون قابلمه ریخته و مقدار مناسبی آب به آن اضافه کنید. روی حرارت متوسط اجاق گاز قرار دهید.

مرحله دوم

پس از اینکه سیب زمینی ها کاملا پخته شد آب اضافه آن را خالی کنید، به وسیله چنگال یا هر چیز دیگری سیب زمینی ها را به صورت پودر آماده کنید، حالا می توانید سیب زمینی را درون ظرف های سرو خود بریزید.

مرحله سوم

بعد از انجام این مراحل خیارشور و ذرت را بر روی سیب زمینی ها بریزید. بعد از آن نوبت به اضافه کردن سس مایونز و سس کچاپ می‌رسد، اکنون کمپیر ترکیه ای خوشمزه شما آماده برای میباشد.

کاری از: @fatmayzr_

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 29 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.