نحوه مرینیت مرغ

مرینیت مرغ چیست مزه دار کردن مرغ برای جوجه کباب روش مزه دار کردن مرغ برای کباب روش جدید پخت مرغ مرینیت مرغ با ماست بهترین طعم دهنده مرغ مزه دار کردن مرغ مجلسی نی نی سایت ادویه برای خوشمزه شدن مرغ

نحوه مرینیت مرغ به سبک رستوران های اروپایی و خارجی، تقریباً تمام ذایقه ها این نوع مزه دار کردن مرغ را می‌پسندد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله نحوه مرینیت مرغ در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای مرینیت مرغ
لیمو۱/۲ پیمانه
سیر۳ حبه
سس خردل تند۳ قاشق
شکر قهوه ای۱/۲ پیمانه
نمک۱ و ۱/۲ ق چایخوری
روغن زیتون۶ قاشق
فلفلبه مقدار لازم
فیله مرغ۶ عدد

نحوه مرینیت مرغ

مرحله اول

یکی از راحت ترین و بی دردسر ترین روش ها برای مزه دار کردن جوجه کباب را با تمام نکات و فوت و فن های آن در این متن مشاهده خواهید نمود، ابتدا سرکه  را با آب لیمو و سیر و شکر قهوه ای مخلوط کنید.

مرحله دوم

مواد را با قاشق ترجیحاً پلاستیکی هم بزنید در همان حال که مشغول هم زدن هستید نمک را اضافه کنید، هم زدن مواد را تا زمانی که یکدست شوند ادامه دهید، اکنون میتوانید روغن زیتون و فلفل را به مایه اضافه نمایید.

مرحله سوم

مایه مخصوص مرینیت مرغ آماده شده و می‌توانید تکه های مرغ را به آن اضافه کنید، پس از اینکه تکه های مرغ کاملا به مواد طعم دهنده آغشته شدند، روی ظرف را با سلفون بپوشانید و برای ۸ ساعت درون یخچال قرار دهید.

مرحله چهارم

هنگامی که تکه های مرغ کاملاً مزه دار شد می توانید آنها را سرخ کنید یا گریل نمایید و از طعم خوب این غذا لذت ببرید. در کنار سینی خود بروکلی و ذرت و سیب زمینی سرخ کرده قرار دهید و نوش جان کنید.

منبع:test.foodp

آخرین بروز رسانی در : شنبه 10 اردیبهشت 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.