طرز تهیه پاپ کورن پنیری

طرز تهیه پاپ کورن بدون روغن در قابلمه آموزش تهیه پاپ کورن پنیری طرز تهیه پاپ کورن توپی پاپ کورن پنیری هاگلز خواص پاپ کورن پنیری پاپ کورن پنیری چی توز طرز تهیه پاپ کورن کره ای پاپ کورن پنیری مزمز

طرز تهیه پاپ کورن پنیری خوشمزه خانگی با پنیر پیتزا درون فر، اگر دیابت دارید می‌توانید پاپ کورن بخورید چرا که این خوراکی کنترل کننده موثر قندخون است.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاپ کورن پنیری در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم
ذرت خشک شدهنصف پیمانه
روغن ۲ قاشق غذا خوری
کره ۱ قاشق غذا خوری
پنیر پارمسان رنده شده۵ قاشق غذاخوری
پودر سیر و موسیربه میزان لازم
آویشن و پودر فلفل پاپریکابه میزان لازم
فلفل قرمز و نمکبه میزان لازم
ادویه ی پیتزا و لازانیابه میزان لازم

طرز تهیه پاپ کورن پنیری

مرحله اول

برای تهیه پاپ کورن خوشمزه قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید سپس روغن و کره را اضافه کنید، اجازه دهید تا کره کاملا آب شود، پس از اینکه روغن و کره گرم شد ذرت‌ها را اضافه کنید و در قابلمه را ببندید.

مرحله دوم

پس از بستن درب قابلمه حرارت را زیاد کنید و با دستگیره قابلمه را گرفته و آن را مدام تکان دهید تا ذرت ها به صورت یکنواخت و یکدست گرما ببینند. زمانی که سر و صدای ترکیدن دانه های ذرت به گوش شما رسید حرارت را کم کنید.

مرحله سوم

حالا در قابلمه را باز کنید و یک آبکش روی آن قرار دهید و دوباره قابلمه را تکان دهید تا ذرت ها نسوزند پس از اینکه سر و صدای ترکیدن ذرت ها تمام شد یعنی اینکه تمام ذرت های شما شکفته شده اند ‌‌.

مرحله چهارم

خیلی سریع ذرت‌ها را از درون قابلمه خارج کرده و درون ظرف دیگری خالی کنید. حالا نوبت اضافه کردن پنیر و ادویه ها می باشد، مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا کاملا یکدست و یکنواخت شوند.

مرحله پنجم

ذرت های آماده شده را درون ظرف مخصوص فر بریزید و روی آن را با فویل بپوشانید. فر را از قبل پیش گرم کنید و ظرف را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد برای مدت زمان ۵ الی ۸ دقیقه درون فر قرار دهید.

مرحله ششم

بعد از اینکه بوی پنیر پیتزا بلند شد و فضای آشپزخانه را گرفت فر را خاموش کنید و خیلی سریع ظرف را از درون دستگاه خارج نمایید. فویل را هم خیلی زود از روی ظرف بردارید حالا  پاپ کورن بوداده و طعم دار آماده می‌باشد.

منبع:doone.herb

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 5 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.