چرا کباب کوبیده به سیخ نمیچسبه

چرا کباب کوبیده به سیخ نمیچسبه

چرا کباب کوبیده به سیخ نمیچسبه چرا کباب کوبیده سفت میشه,چرا کباب کوبیده میریزه,چرا کباب کوبیده خشک میشود,چرا کباب کوبیده وا میره,چرا کباب کوبیده جمع میشود,چرا کباب کوبیده بریده بریده میشود,چرا کباب کوبیده لاستیکی میشود,چرا کباب کوبیده ترک میخوره,استفاده از جوش شیرین بسیار مضر می‌باشد اما اکثر کبابی‌ها و رستوران‌ها برای انسجام بیشتر کوبیده و پوک شدن آن همچنین خوشرنگ تر شدن سیخ کباب از جوش شیرین استفاده می‌کنند. برای یک کیلو گوشت تقریباً استفاده از ۲ الی ۳ گرم جوش شیرین مجاز می‌باشد. برای رسیدن به جواب این همه سوال در مورد کباب کوبیده با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

میزان پیاز کباب کوبیده

حتماً باید آب پیازی را که قرار است با گوشت مخلوط کنید بگیرید و پیاز رنده شده را بعد از اینکه آب آن را کاملاً گرفتید به گوشت اضافه کنید. بعد از اینکه پیاز را رنده کردید آن را درون دستمال تنظیف ریخته و آب آن را کاملاً بگیرید به طوری که یک قطره آب هم باقی نماند.

پیاز زیاد در کباب کوبیده

استفاده بیش از حد پیاز باعث وا رفتن کباب و همچنین ایجاد بوی بد در غذای شما می‌شود. معمولاً گوشت کباب باید از دو بخش چرب و خشک تشکیل شود بهترین قسمت‌ها برای استفاده از کوبیده مغز ران و شکمبه هستند.

میزان جوش شیرین برای کباب کوبیده

شما هرگز نباید آرد و نان خشک و جوش شیرین را به گوشت اضافه کنید. اگر تمام نکته‌ها را رعایت کنید نیازی به استفاده از این مواد نیست. هرگز زردچوبه را به عنوان ادویه برای تهیه کباب کوبیده استفاده ننمایید.

ادویه کباب کوبیده

ادویه‌های مناسب برای این غذا زعفران و نمک و مقداری فلفل سیاه می‌باشد. بهتر است گوشت را قبل از اینکه به سیخ بکشید برای چند ساعت درون یخچال قرار دهید تا به اصطلاح آشپزها به صورت بیات درآید. با این کار گوشت شما از سیخ نمی‌ریزد.

نکات ریز کباب کوبیده

هنگامی که گوشت را به سیخ کشیدید سیخ‌های خود را هم برای مدتی درون یخچال قرار دهید با این کار از ریختن گوشت روی زغال جلوگیری می‌کنید.

منقل کوبیده کباب

از منقل مناسب استفاده کنید و فاصله بین زغال و گوشت را در حد استاندارد قرار دهید اگر فاصله کم باشد گوشت شما می‌سوزد. فاصله زیاد هم از پختن گوشت جلوگیری می‌کند.

فوت و فن کوبیده کباب

زمانی که سیخ‌ها را روی زغال قرار دادید آنها را تند تند بچرخانید بعد از گذشت چند لحظه چرخاندن سیخ‌ها را به آرامی انجام دهید و اجازه دهید تا کباب مغز پخت شود. بهترین نوشیدنی برای این غذا دوغ سنتی می‌باشد.

 

منبع : cake_food_dessert

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 10 آبان 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.