طرز تهیه پیتزا فوری

طرز تهیه پیتزا فوری تابه ای و بدون فر با نان لواش و قابلمه ای سریع درست کن

پیتزا فوری را خیلی آسان و بدون استفاده از مواد خاص و خمیر درون فر و با نان تست آماده کنید . مدت زمان برای پخت این غذا زیر ۴۰ دقیقه می‌باشد . با سایت آشپزی همراه شوید و از انواع دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی استفاده نمایید .

مواد مورد نیاز برای خوراک ۷ نفر

سینه مرغیک عدد
پیازیک عدد
پاپریکا پودر سیر فلفل سیاهبه مقدار لازم
نمک فلفل سیاه و زردچوبهبه مقدار لازم
فلفل دلمه اییک عدد
قارچ۱۰۰ گرم
سس کچاپبه مقدار لازم
نون تست۷ عدد
پنیر پیتزابه مقدار دلخواه
روغن و آببه مقدار لازم

طرز تهیه پیتزا فوری


مرحله اول

اگر می خواهید پیتزا فوری و در زمان کوتاه با مرغ بپزید ابتدا سینه مرغ را به صورت نگینی خرد کنید و آنها را درون ماهیتابه ریخته و با مقدار کمی روغن تفت دهید سپس به آن پیاز نگینی خرد شده را اضافه کرده و پس از مخلوط کردن مواد زردچوبه را نیز به آنها اضافه کنید و مواد را به خوبی با هم تفت دهید


مرحله دوم

در مرحله بعدی قارچ و فلفل دلمه ای را نیز به صورت نگینی خرد کرده و همراه با ادویه های دیگر به سینه مرغ اضافه کنید پس از اینکه به خوبی تفت دادید مواد را و کاملاً جا افتاده شدند نصف استکان آب را اضافه کنید و برای ۱۰ دقیقه اجازه دهید تا با حرارت ملایم بپزد .


مرحله سوم

در گام بعدی باید قالب فر را چرب کنید و پس از آن نان تست ها را درون قالب بچینید و روی نان را با سس کچاپ پر کنید ،حالا باید مخلوط مرغ را اضافه کنید و بعد از آن پنیر پیتزا را بریزید روی مواد کمیاب بپاشید و قالب را درون فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار دهید بعد از گذشت پنج دقیقه گریل را روشن کنید تا روی پیتزا خانگی با نان تست طلایی رنگ شود اکنون خوراک شما آماده برای مصرف می باشد .

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 14 مرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.