طرز تهیه ژله با پودر ژله

طرز تهیه پودر ژله فیلم طرز تهیه ژله با پودر ژله با پودر ژله چی درست کنم طرز تهیه ژله دو رنگ ساده با پودر ژله طرز تهیه ژله با پودر ژله فله ای طرز تهیه پودر ژله شیبابا طرز تهیه ژله خانگی بدون پودر ژله فیلم طرز تهیه ژله با شیر و پودر ژلاتین

طرز تهیه ژله با پودر آماده، برای آماده سازی این دسر و پیش غذای ساده و جذاب شما کلا به سه قلم مواد نیازمند هستید.یکی از راحت ترین روش های تهیه ژله مناسب برای افراد تازه کار و ناشی. برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ژله با پودر ژله در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم
ژلهبه رنگ دلخواه یک بسته
آب جوشیک پیمانه
بستنی لیوانی وانیلییک عدد

طرز تهیه ژله

مرحله اول

برای تهیه ژله ساده رولی پودر ژله را درون یک پیمانه آب جوش بریزید، و روی حرارت بخار آب (بصورت بن ماری)حل کنید پس از اینکه ذرات ژله کاملاً حل شد، بستنی لیوانی را به ژله اضافه نمایید، صبر کنید تا بستنی حل شود.

مرحله دوم

یک سینی مناسب انتخاب کنید و کف آن را با پلاستیک فریزر بپوشانید و ژله را درون سینی خالی کنید، تقریباً ضخامت ژله شما باید چیزی در حدود نیم سانتیمتر باشد. سینی را برای مدت زمان ۴۵ دقیقه درون یخچال قرار دهید.

مرحله سوم

دقت داشته باشید که زمان بگیرید و بعد از گذشت ۴۵ دقیقه ژله را خارج کنید، حالا بصورت نوارهای دو سانتیمتری ژله را با چاقو برش بزنید و برش های خود را بصورت رول جمع کنید و در کنار هم قرار دهید. نوش جان.

منبع:samaneh__food

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 3 شهریور 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.