طرز تهیه بستنی طالبی خانگی

طرز تهیه بستنی طالبی خانگی

 

روش آماده سازی بستنی خوشمزه و میوه ای خانگی ساده و خوشمزه بدون استفاده از افزودنی های غیر مجاز و ثعلب، توصیه می شود طالبی پیش از غذای اصلی مصرف شود به این دلیل که همراه با غذا باعث سوء هضم شدید می شود.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بستنی طالبی خانگی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
طالبی تیکه شده و یخ زده۳۰۰ گرم
شیر خنکیک لیوان
عسل۱ ق غ

طرز تهیه بستنی طالبی خانگی

مرحله ۱

برای تهیه این بستنی رژیمی بدون ثلعب در ابتدای کار طالبی را تمیز کرده و پوست آن را گرفته سپس در ابعاد کوچک خرد کنید و برای مدت زمان ۴ الی ۶ ساعت درون فریزر قرار دهید.

مرحله ۲

پس از اینکه تکه های طالبی آماده شد آنها را درون میکسر ریخته و بصورت پوره درآورید، سپس به مایه شیر و عسل را اضافه نموده و دوباره برای ۳۰ ثانیه الی ۱ دقیقه مخلوط کنید تا کاملا یکدست شود.

مرحله ۳

اگر رژیم خاصی در برنامه غذایی خود ندارید میتوانید به مایه ۲ الی ۳ قاشق غذاخوری خامه قنادی اضافه کنید که باعث خوشمزه تر شدن بستنی شما خواهد شد.

مرحله ۴

در مرحله بعد مزه را تست کنید اگر شیرینی بستنی کم بود مقدار عسل را بیشتر کنید، حالا مایه را برای ۷ الی ۸ ساعت درون فریزر قرار دهید تا حسابی خودش را بگیرد و آماده برای سرو شود.

مرحله ۵

توجه داشته باشید استفاده از خامه قنادی بخاطر شیرینی زیاد باعث میشود که عسل کمتری مصرف کنید. این نوع بستنی های خانگی بعلت عدم استفاده از ثلعب و تخم مرغ کاملا سالم و رژیمی می‌باشند.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 22 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.