طرز تهیه عدسی اصفهانی

 طرز تهیه حلیم عدسی اصفهانی،طرز تهیه عدسی شیرازی،طرز تهیه عدسی با آرد،طرز تهیه عدسی تهرانی،طرز تهیه عدسی مجلسی،طرز تهیه عدسی بدون سیب زمینی،طرز تهیه عدسی با سیب زمینی،طرز تهیه عدسی قزوینی

یک خوراک عالی و ایده آل برای تمام افراد مصرف آن در صبحانه برای افرادی که دارای ریزش مو می باشند همراه با نعنا بسیار خوب و موثر می باشد این غذا سرشار از آهن فسفر و فولاد است ست و عملکرد مغز را به طور چشمگیری بهبود می بخشد و برای رفع خستگی و همچنین عوارض بی خوابی بسیار عالی می باشد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه عدسی اصفهانی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
عدس۲ لیوان
آب۴ الی ۵ لیوان
نمک و فلفل سیاهبه میزان لازم
آویشن و پودر دارچینبه میزان لازم

طرز تهیه عدسی اصفهانی

مرحله ۱

این غذا را در اصفهان بیشتر همراه با حلیم سرو می کنند. شما برای تهیه این غذا باید به ازای هر لیوان عدس یک و نیم لیوان آب اضافه کنید و حداقل برای دو ساعت اجازه دهید تا خوراک‌ با حرارت ملایم بپزد.

مرحله ۲

بعد از پخته شدن غذا را با گوشت کوب برقی میکس کنید و دوباره آن را بر روی حرارت ملایم قرار دهید تا بپزد حداقل زمان مورد نیاز برای پختن خوراک ۵ ساعت می باشد و هر یک ساعت یک بار باید آن را هم بزنید تا ته نگیرد.

مرحله ۳

در همین زمان ادویه ها را که شامل نمک و فلفل سیاه و آویشن و پودر دارچین میباشد را اضافه کنید. در لحظات پایانی مجدداً مقداری دارچین را همراه با روغن اضافه کنید و پس از مخلوط کردن مواد آن را با کمی شکر سرو کنید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 19 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.