طرز تهیه برشتوک

طرز تهیه برشتوک شکلاتی خوشمزه با پودر کاکایو

صبحانه رژیمی بسیار خوشمزه و مقوی برای افرادی که به دنبال غذاهای سالم می باشند. این صبحانه را بدون استفاده از آرد و شکر و روغن می توانید تهیه کنید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه برشتوک در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای صبحانه رژیمی
جو دو سر پرک۲ لیوان
کشمش سیاه۱ لیوان
۱ ق غپودر کاکایٔو

طرز تهیه برشتوک

مرحله ۱

این صبحانه را می‌توانید اول هفته تهیه نمایید و برای چند روز از آن استفاده کنید. برای شروع دوست را درون غذاساز ریخته و آن را مخلوط نمایید تا به صورت آرد درآید سپس آرد را درون یک کاسه ریخته و کشمش را درون غذاساز بریزید.

مرحله ۲

کشمش را هم به صورت پوره آماده کنید شما می توانید از کشمش سیاه، کشمش معمولی و یا خرما هم استفاده کنید. حالا به کشمش پودر کاکائو را اضافه کرده و به خوبی مخلوط کنید در پایان آرد جو دوسر را به مواد اضافه نمایید.

مرحله ۳

مواد را مخلوط کنید تا یک خمیر منسجم و یکدست داشته باشید،از خمیر چانه های کوچک جدا کرده و با دستان خود گرد کنید و یا با قالب فرم دهید، کف سینی فر کاغذ روغنی پهن کرده و چانه های خمیر را درون سینی قرار دهید.

مرحله ۴

اگر کاغذ روغنی ندارید می‌توانید کف سینی را چرب کنید، دمای فر را بر روی ۱۷۰ درجه سانتیگراد قرار داده و سینی را برای مدت زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه درون فر قرار دهید برای صبحانه برشتوک را همراه با شیر معمولی نوش جان نمایید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 2 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.