طرز تهیه شنیسل گوشت

طرز تهیه و طبخ شنیسل گوشت چرخ کرده گوساله مجلسی و خوشمزه 

شنیسل گوشت یکی دیگر از انواع نسلهای خوشمزه و مجلسی می باشد که طرز تهیه آن بسیار ساده می باشد برای پخت این غذا به گوشت و پودر سوخاری و تخم مرغ نیاز دارید .

مواد لازم برای خوراک ۴ نفر

مواد لازم برای تهیه شنیسل گوشت

گوشت راسته گوساله یک کیلوگرم

پودر سوخاری یک استکان

تخم‌مرغ ۴ عدد

نمک به مقدار لازم

فلفل به مقدار لازم

روغن ۲۰۰ گرم

دستور پخت

طرز تهیه شنیسل گوشت

مرحله اول

اگر می‌خواهید خوراک شنیسل گوشت مجلسی تهیه کنید ابتدا باید گوشت را در اندازه های متوسط خرد کنید سپس تکه های خرد شده را بکوبید تا نازک شوند . درون کاسه جداگانه تخم مرغ ها را شکسته و به آن فلفل و نمک را اضافه کنید مواد را هم بزنید تا یکدست شوند .

مرحله دوم

ماهیتابه رو روی اجاق گاز قرار داده و درون آن روغن بریزید و صبر کنید تا داغ شود . حالا تکه های گوشت را درون پودر سوخاری قرار داده به صورتی که تمام قسمتهای آن به پودر آغشته شود . بعد از انجام این کار آن ها را درون ظرف تخم مرغ ها قرار دهید .

مرحله سوم

در این مرحله تکه های گوشت را دوباره درون پودر سوخاری بغلتانید و پس از انجام این کار آن ها را درون ماهیتابه قرار داده و مشغول به سرخ کردن تکه های گوشت شوید . دو طرف غذای شنیسل خانگی را سرخ کنید تا طلایی رنگ شوند .

مرحله چهارم

در این مرحله و پس از سرخ کردن گوشت آنها را روی دستمال های مخصوص و تمیز آشپزخانه قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود اکنون میتوانید خوراک سوخاری خود را همراه با سبزی تازه و خیارشور و گوجه نوش‌جان نمایید .

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.