طرز تهیه ته چین ماکارونی

طرز تهیه ته چین ماکارونی با سویا و مرغ و قارچ و سیب زمینی و پنیر پیتزا

ته چین ماکارونی خانگی مجلسی و لذیذ ، مناسب برای افرادی که بدنبال تنوع در آشپزی میباشند و میخواهند طعم و مزه های جدید را تست نمایند . این ته چین ساده را حتما امتحان کنید و از خوردن آن در کنار خانوده لذت ببرید .

مواد لازم برای خوراک ۴ نفر

مواد لازم برای تهیه ته چین ماکارونی

  • یک بسته ماکارونی
  • تخم مرغ دو عدد
  • ماست پنج قاشق غذا خوری
  • زعفران ساییده شده دلخواه
  • کره آب شده ۵۰ گرم
دستور پخت

طرز تهیه ته چین ماکارونی

مرحله اول

برای تهیه ته چین ماکارونی خوشمزه خانگی ابتدا درون یک کاسه تخم مرغ ها را شکسته و با قاشق هم بزنید سپس به آن ماست و کره را اضافه کنید مواد را با هم به خوبی مخلوط کرده در همان حال که مشغول هم زدن هستید نمک و فلفل را اضافه کنید .

مرحله دوم

ماکارونی را آبکش نمایید و پس از انجام این کار مخلوط ماستی را که آماده کرده بودید با ماکارونی مخلوط کنید ، توجه کنید قبل از اینکه ماکارونی را مخلوط کنید و آب آن را کامل بگیرید ، ماکارونی و مایه را بخوبی با هم مخلوط کنید .

مرحله سوم

این ته چین خانگی را با انواع مختلف ماکارونیهای فرمی و ساده میتوانید تهیه کنید . قالبی را که انتخاب کرده بودید را چرب کنید سپس مواد را درون قالب بریزید ، ظرف را روی گاز و با شعله کم بر روی شعله پخش کن قرار دهید ، یا اینکه درون فر بگذارید .

مرحله چهارم

درب قالب خود را گذاشته و برای مدت زمان ۱ ساعت قالب را درون دستگاه فر و با درجه حرارت ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار دهید ، اگر فر در اختیار ندارید میتوانید قالب را بر روی گاز با حرارت ملایم برای مدت زمان ۱ ساعت بگذارید ، تا ته چین شما آماده برای سرو شود .

آخرین بروز رسانی در : شنبه 27 دی 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.