طرز تهیه غذا با قارچ و سیب زمینی

"</a

طرز تهیه غذا با قارچ و سیب زمینی برای افرادی که علاقه به فست فود دارند و می‌خواهند غذا را خیلی زود و سریع آماده کنند. آیا میدانستید که یک وعده ۱۰۰ گرمی خوراک قارچ کمتر از ۵۰ کالری دارد و بد نیست که بدانید کمتر از ۱ گرم چربی، تنها ۷ گرم کربوهیدرات، حدود ۴ گرم فیبر، و حدود ۱٫۵ گرم پروتئین دارا میباشد. برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه غذا با قارچ و سیب زمینی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم
سیب زمینیقارچ
پنیر پیتزاروغن مایع
نمک،پاپریکا،آویشنپودر سیر،زردچوبه

طرز تهیه غذا با قارچ

مرحله اول

برای مواد اولیه می‌توانید هر مقدار که دوست دارید استفاده کنید. بعد از اینکه سیب زمینی‌ها را به صورت خلالی و درشت برش زدید برای ۵ دقیقه آنها را آب پز کنید بعد از آب پز کردن بلافاصله درون آب و یخ بریزید.

مرحله دوم

بعد از انجام این کار سیب زمینی‌ها را سرخ کنید. سیب زمینی‌ها را خارج کرده و در همان ماهیتابه قارچ‌های برش خورده را ریخته و تفت دهید در حین تفت دادن پودر سیر و مقداری نمک اضافه کنید.

مرحله سوم

قارچ‌ها را هم خارج کنید، سیب زمینی‌ها را درون تابه ریخته و قارچ‌ها را روی آنها بریزید حالا هر مقدار که می‌خواهید پنیر پیتزا اضافه کنید و درب تابه را برای ۵ دقیقه ببندید تا پنیر کاملاً ذوب شود. غذا رو با پاپریکا و آویشن و سس دل بخواه تزیین کرده و نوش جان کنید.

@gil.__.dokhtar

آخرین بروز رسانی در : جمعه 20 مرداد 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.