نگهداری سبزی خوردن

نگهداری سبزی خوردن

نحوه نگهداری سبزی در یخچال

روش‌های مطمئن برای نگهداری سبزی خوردن برای مدت زمان طولانی کدامند. یکی از روش‌ها جلوگیری از رسیدن هوا به سبزی‌ها می‌باشد برای این کار سبزی را درون کیسه فریزر بریزید و هوای داخل آن را خالی کنید. کیسه را درون یخچال قرار دهید و برای مدت زمان طولانی از سبزی نگهداری کنید.

زمانی که سبزی شما حالت پلاسیده به خود گرفت می‌توانید آن را درون آب خنک قرار دهید و چند حبه قند به آب اضافه کنید بعد از گذشت ۱۰ دقیقه شاهد آن خواهید بود که سبزی شما جان گرفته و حالت تازه پیدا کرده.

نگهداری سبزی در قابلمه

یکی دیگر از روش های مطمئن آن است که یک پارچه نخی کف قابلمه قرار دهی و سبزی های خود را درون قابلمه بریزید در پایان یک قاشق استیل روی سبزی قرار دهید و درب قابلمه را ببندید.

یکی دیگر از جالب‌ترین روش‌ها برای تازه نگه داشتن سبزی این است که سبزی‌ها را درون یک شیشه آب قرار دهید و دو حبه قند به آب اضافه کنید. این مراحل را قبل از شستن سبزی انجام دهید.

روی سبزی را با کیسه پلاستیکی بپوشانید و برای رفت و آمد هوا گوشه های پلاستیک را قیچی کنید. با این روش می توانید سبزی‌هایی مانند جعفری و گشنیز و شوید و نعنا را برای مدت زمان طولانی تازه نگه دارید.

منبع : @ideaa_ashpazii

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 6 تیر 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.