طرز تهیه ماسک زردچوبه و عسل

ماسک زردچوبه و عسل و ماست برای چی خوبه ماسک زردچوبه و عسل و ابلیمو ماسک زردچوبه و عسل و روغن زیتون ماسک زردچوبه برای سفیدی صورت ماسک زردچوبه و عسل و شیر ماسک زردچوبه و ماست و عسل نی نی سایت ماسک زردچوبه و عسل و گلاب ماسک زردچوبه برای لک قهوه ای صورت

طرز تهیه ماسک زردچوبه و عسل برای درمان انواع جوش و لک و آکنه چروک های پوست صورت و تیرگی ها، با عسل پوست خود را مرطوب کنید. ماست هم به خاطر اینکه حاوی اسید لاکتیک است می تواند چین چروک را تا حد زیادی کم کند. زردچوبه باعث تقویت پوست می شود و آنرا در برابر آسیب های جای لک و جوش مقاوم تر می شود.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ماسک زردچوبه و عسل در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

وسایل مورد نیاز برای تهیه ماسک خانگی
پودر زردچوبه ارگانیک۱ تا ۳ قاشق چایخوری
ماست۱ قاشق غذاخوری
عسل خام۱ قاشق چایخوری
روغن نارگیل۱ قاشق چایخوری

طرز تهیه ماسک زردچوبه و عسل

مرحله اول

برای تهیه ماسک باکیفیت و خوب برای رفع تیرگی و روشنی پوست صورت ابتدا یک قاشق غذاخوری ماست را درون کاسه بریزید توجه داشته باشید ماست شما باید بدون آب بعد از آن عسل را به ماست اضافه کنید.

مرحله دوم

حالا نوبت به اضافه کردن روغن نارگیل فرابکر می‌رسد مواد را با هم مخلوط کنید سپس زردچوبه را به آن اضافه کنید. حالا تمام مواد درون کاسه را به خوبی با هم مخلوط کنید تا کاملا یکدست و یکنواخت شوند.

مرحله سوم

هم زدن مواد باید به شکل باشد که در پایان محصول نهایی شما یک خمیر روان و بدون توده با بافت نرم باشد. یعنی مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا در آن گلوله های زرد چوبه شود.

طرز استفاده از ماسک زردچوبه

برای استفاده از این ماسک ابتدا باید خود را با صابون بشویید و آن را کاملاً خشک کنید. با انگشت یا فرچه آرایشی ماسک را بر روی صورت خود بمالید و برای ۱۵ دقیقه آن را بمالید.

مرحله بعد

برای شستن ماسک زیاد عجله نکنید و صبر کنید تا ۱۵ دقیقه تمام شود و مواد موجود در آن روی پوست شما را باقی بگذارید. با آب ولرم صورت را بشویید، بهترین زمان برای استفاده از این ماسک هفته ای یکبار می باشد.

منبع:baran_skincare64

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 22 تیر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.