مزه دارکردن ماهی

طعم دار کردن ماهی با رب انار مزه دار کردن ماهی قزل الا کبابی مزه دار کردن ماهی قزل الا

مزه دارکردن ماهی

بهترین روش و طریقه برای مزه دارکردن ماهی قزل آلا و سالمون و جنوب ، معرفی انواع مختلف ادویه برای مرینیت ماهی برای کباب کردن و یا سرخ نمودن . ماهی حاوی پروتئین با کیفیت بالا، ید، ویتامین های مختلف، مواد معدنی، چربی و کلسترول کم است.

برای مزه دارکردن ماهی چکار کنیم

روش های مزه دارکردن ماهی

مزه دار کردن ماهی با زعفران : همه ما یکی از بیشترین روش هایی که برای مزه دار کردن ماهی استفاده میکنیم این است که یا ماهی به زعفران و زرد چوبه یا پودر سیر و نمک و فلفل یا به تنهایی آرد سفید آغشته شود .

مزه دار کردن ماهی با ادویه ماهی و زرد چوبه : این روش به این صورت است که قبل از اینکه ماهی سرخ شود ، شما آرد و زرد چوبه نمک و فلفل و ادویه ماهی را با هم مخلوط ، و ماهی را به آن مواد آغشته و سپس سرخ نمایید .

سرخ کردن ماهی

مزه دار کردن ماهی با لیمو و پیاز : در این روش شما باید ماهی را پس از شستن ، قطعه کنید و تکه های برش خورده ماهی را داخل ظرفی گذاشته و پیاز خرد شده و آب لیمو و نمک و فلفل را اضافه میکنید تا هم ماهی را مزه دار کنید هم اینکه بوی بد ماهی را بگیرید ولی بیشتر از نیم ساعت در مایه نماند چونکه مزه ماهی تلخ میشود .

مزه دار کردن ماهی با رز ماری : برای این روش از مزه دار کردن فقط برگ های رزماری را بچینید و روی ماهی قرار دهید ، مقداری هم فلفل سیاه هم اضافه کنید تا بوی زهم ماهی هم گرفته شود .

طعم دار کردن ماهی

مزه دار کردن ماهی با زنجبیل : در این روش فقط کافیست کمی پودر زنجبیل یا زنجبیل خرد شده را روی ماهی بریزید تا طعم متفاوتش را احساس کنید .

مزه دار کردن ماهی با گشنیز : این سبزی در کشور های عرب نشین و هندی ها زیاد استفاده میشه ، حتی در قلیه ماهی هم برای پر کردن شکم ماهی از گشنیز خرد شده استفاده میشه ، این سبزی ضد نفخ و دل درد هست و برای مزه دار کردن ماهی گزینه خوبی به حساب می آید .

طرز پخت ماهی

مزه دار کردن ماهی با سرکه : در این روش زعفران و سرکه و فلفل و نمک را باهم مخلوط کنید و ماهی ها را در آن مایه حدود یک ساعت بخابانید تا طعم دار شود و سپس سرخ نمایید .

مزه دار کردن با شیر و پیاز : در این روش ماهی را در شیر و پیاز خلالی خرد شده بغلطانید و پس از ۳ ساعت آبکش نموده با نمک و فلفل مزه دار کنید و در آرد سوخاری بغلطانید و سرخ نمایید .

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 14 آبان 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.