مدل مانتو ضخیم

مدل مانتو ضخیم

مدل مانتو ضخیم و بسیار شیک زنانه و دخترانه با انواع پارچه های مناسب و گرم برای زمستان و پاییز. برای فصل های سرد سعی کنید از مانتو های جیب دار و بلند و پوشیده استفاده کنید تا از سرما در امان باشید. در ادامه سایت تفریحی چند نمونه جدید و بروز عکس مدل مانتو ضخیم  را مشاهده نمایید.

یکی از پارچه‌های گرم و مناسب برای فصل پاییز و زمستان پارک کشمیر است این پارچه را با آب گرم نباید بشویید حرارت بالا باعث شل شدن و ایجاد چروک در پارچه خواهد شد.

اگر می‌خواهید این پارچه را با ماشین لباسشویی بشویید باید آن را در حالت شستشوی لباس‌های پشمی قرار دهید.

یکی دیگر از پارچه‌های پاییزه استفاده از پارچه دورس می‌باشد. این پارچه‌ها رو باید جداگانه بشویید این پارچه‌ها دارای آبرفت می‌باشند.

 شما باید قبل از شستشوی پارچه‌های دور آنها را پشت و رو کنید و با آب سرد عمل شستشو را انجام دهید روش دستی برای شستن پارچه بهترین روش می‌باشد. با این نوع شستشو عمر لباس را طولانی تر خواهید کرد.

استفاده از پارچه موهر برای دوخت پالتو و مانتو و ژاکت و کلاه مناسب می‌باشد. این پارچه بسیار گران قیمت می‌باشد و از پشم نرم بز آنگورا تهیه می‌شود.

پارچه تدی هم برای دوخت لباس‌های پاییزه و زمستان مناسب می‌باشد این پارچه‌ها در هنگام شستشو آب زیادی را به خود جذب می‌کنند و وزن آنها سنگین می‌شود بهتر است آنها را در خشکشویی‌ها بشویید.

منبع: سایت تفریحی

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 5 شهریور 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.