مدل موی کوتاه مردانه

مدل موی کوتاه مردانه

نگهداری و مراقبت از مو را باید بصورت علمی و مفید انجام دهید تا ثمره آن را ببینید. شستن بیش از حد موی سر باعث از بین رفتن روغن و چربی طبیعی مو خواهد شد.در ادامه با سایت تفریحی و آموزشی های پاتوق همراه باشید و مدل موی کوتاه مردانه را مشاهده نمایید. یکی از علل ریزش موهای سر خشکی مو می‌باشد که باعث دوشاخه شدن و بالا رفتن حالت شکنندگی موهای سر میشود.

برای مراقبت از موی چرب باید از شامپوهای مناسب که دارای عصاره های گیاهی هستند استفاده کنید. همچنین برس زدن زیاد و شستشوی زیاد موی سر هرگز توصیه نمی‌شود.

مقدار طبیعی رشد موی هر انسان بین ۱ تا ۱/۵ سانتیمتر در ماه می‌باشد. چیزی در حدود ۱۸ سانتیمتر در طول سال.

موخوره بیشتر بخاطر خشکی مو می‌باشد پس شما از سشوار زیاد و استفاده از اتو مو خودداری کنید. شامپوهای دارای مواد شیمیایی زیاد را کنار بگذارید. استفاده از رنگ مو و دکلره زیاد زیان خواهد داشت.

هنگامی که موی سر خیس می‌باشد نخوابید. موی خیس خیلی زوی میشکند. چرخش سر خیس بر روی بالشت خشک باعث بوجود آمدن موخوره خواهد شد‌.

سعی کنید یک شامپوی ایده آل برای موی سرتان پیدا کنید. شامپو را مستقیماً روی سر نریزید. ابتدا کف درست کنید بعد آن را روی سر قرار دهید.

استرس اگر بیش از حد باشد و آن هم به مدت زیاد، باعث بوجود آمدن شوک های عصبی خواهد شد همین امر موهای شما را سفید خواهد کرد.

اختلالات در غدد تیروئید و هیپوفیز باعث کم کار و پر کاری آنها میشود. همین عوامل رنگ دانه های موی سر را نابود کرده و روند سفید شدن مو را بیشتر می‌کند.

مدل موی کوتاه مردانه ۲۰۲۳

مدل موی کوتاه مردانه ایرانی

مدل مو جدید ایرانی

مدل های جدید مو کوتاه برای جوانان

مدل مو کوتاه خامه ای مردانه

مدل مو مردانه جدید با ته ریش

مدل مو کوتاه

مدل مو کوتاه دامادی

امیدواریم مدل مو های جدید مورد پسند شما قرار گرفته باشد. این صفحه آپدیت خواهد شد و شما میتوانید مدل های بیشتر و جدیدتری را مشاهده کنید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 30 خرداد 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.