طرز تهیه دمنوش به

طرز تهیه دمنوش به و خواص مصرف آن در طب سنتی

دمنوش به یک نوشیدنی پر خاصیت و بسیار آرام بخش با عطر و بوی فراوان

شما برای تهیه آن فقط به چند عدد میوه به تازه نیاز دارید .

مواد لازم برای تهیه دمنوش

مواد لازم برای تهیه دمنوش به

  • به
  • رنده درشت
دستور پخت

طرز تهیه دمنوش به

مرحله اول

اگر بدنبال یک دمنوش خوش عطر و بو با خواص درمانی هستید برای شما استفاده از دمنوش به را پیشنهاد میکنیم ، شما برای تهیه این دمنوش ابتدا ۴ عدد میوه تازه ( تعداد میوه دلبخواهی می‌باشد) را شسته و پس از گرفتن پوست رنده کنید .

مرحله دوم

حالا به رنده شده را بر روی سینی ریخته و آنرا زیر نور آفتاب یا بر روی بخاری و شوفاژ قرار دهید تا خشک شوند در طول این فاصله زمانی در چندین نوبت میوه ها را زیر و رو کنید تا کاملا یکدست خشک شوند ، سپس آن ها را الک کنید تا خورده ها جدا شوند .

مرحله سوم

میوه های خشک شده را درون ماهی تابه ریخته و بدون روغن تفت دهید ، مدت زمان تفت دادن تقریبا ۲ دقیقه است ، این کار باعث خواهد شد دمنوش شما رنگ بهتری داشته باشد ، پس از تفت دادن آنها را درون سینی ریخته و پس از اینکه خنک شد از آن مثل چای نگهداری کنید .

طرز تهیه دمنوش

حالا برای تهیه دمنوش ۳ قاشق غذاخوری به را درون کتری در حال جوش بریزید و همانند چایی اجازه دهید تا دم بکشد ، از هل و دارچین و زعفران هم میتوانید استفاده کنید و آن ها را اضافه نمایید که طعم و مزه دمنوش شما جذاب تر شود .

خواص دمنوش

خواص دمنوش ، مهمترین خاصیت آن آرامش بخش بدون آن است . از دیگر مزایای این دمنوش خواص ضدویروسی و درمان زخم معده و خواص ضدالتهابی و کاهش استرس و کاهش علائم آلرژی است .

آخرین بروز رسانی در : جمعه 27 فروردین 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.