دسر ماگنولیا

آموزش مرحله به مرحله و تزیین دسر ماگنولیا ترکیه موزی برای صبحانه با کیک

دسر ماگنولیا خوشمزه و مجلسی از دسرهای محبوب ترکیه است که میتوانید به صورت تک نفره تهیه و سرو نمایید . شما این دسر خانگی را میتوانید با طعم های مختلفی تهیه کنید . طعم هایی مانند لیمویی ، پرتقالی ، موزی و …

مواد لازم برای تهیه دسر

مواد لازم برای تهیه دسر ماگنولیا

  • ۲ لیوان شیر
  • ۱ قاشق غذاخوری آرد
  • ۲ قاشق غذاخورى نشاسته
  • ۴ قاشق غذاخوری شکر
  • نصف قاشق چای خوری وانیل
  • ۲ قاشق غذاخوری خامه (صبحانه)
  • بیسکویت پیتی پور
دستور پخت

طرز تهیه دسر ماگنولیا

مرحله اول

برای تهیه دسر ماگنولیا خوشمزه و متفاوت ابتدا آرد را با نشاسته مخلوط کرده و اینکه مواد باهم شکر را به آن اضافه می کنیم ، سپس قابلمه را بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار داده و شیر سرد را درون قابلمه ریخته اجازه می‌دهیم تا شیر کمی گرم شود

مرحله دوم

پس از چند لحظه را آرد را به شیر اضافه میکنیم مواد را مدام هم می زنیم و از ته نشین شدن آرد در کف قابلمه جلوگیری می کنیم ، تا زمانی که به غلظت فرنی برسد مواد را هم می زنیم پس از آن اجاق گاز را خاموش کرده و صبر میکنیم کمی خنک شود .

مرحله سوم

در این مرحله وانیل را همراه با خامه به مواد اضافه می کنیم و به خوبی با هم مخلوط کرده تا کاملاً خامه درون شیر حل شود و مایه ما کاملاً یکدست شود حالا درون یک کاسه بیسکویت پتی بور را کوبیده و آن را به صورت پودر در می آوریم .

مرحله چهارم

یک لیوان مناسب را برای آماده نمودن دسر موزی انتخاب کرده و کف آن را با بیسکویت پر می کنیم سپس از مایه دسر بر روی بیسکویت ها ریخته پس از آن موزها را به صورت حلقه حلقه برش زده و دور لیوان میچینیم ،حالا پودر بیسکویت تراریخته و پشت سر آن مایه دسر را اضافه می کنیم .

مرحله پنجم

حالا اجازه می‌دهیم مواد برای نیم ساعت در دمای محیط خنک شوند سپس لیوان ها را برای مدت زمان ۲ الی ۳ ساعت درون یخچال قرار میدهیم تا کاملاً دسر خانگی ما خنک شود ، اکنون دسر خانگی شما آماده برای سرو شده است . نوش جان کنید .

آخرین بروز رسانی در : شنبه 20 دی 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.