کافه گلاسه خانگی

کافه گلاسه طرز تهیه کافه گلاسه چیست کافه گلاسه به انگلیسی

کافه گلاسه خانگی

طرز تهیه و دستور پخت نوشیدنی کافه گلاسه خانگی ساده و سریع با بستنی ، هیچگاه در سرو کافه گلاسه از بستنی قهوه و بلعکس در سرو گلاسه قهوه از بستنی وانیل استفاده نکنید . رعایت اعتدال در مصرف قهوه و نسکافه بسیار ضروری است و مصرف بیش از حد ش باعث افزایش کلسترول خون می شود وبیشتر از پنج فنجان در روز در بعضی از افراد مشاهده شده که احتمال سکته قلبی را افزایش می دهد .

مواد لازم برای تهیه نوشیدنی دو نفره

مواد لازم برای تهیه کافه گلاسه خانگی

  • دو قاشق چایخوری نسکافه
  • سه پیمانه ی بستنی خوری بستنی
  • یک قاشق چایخوری شکر
  • یک لیوان شیر تازه
دستور پخت

طرز تهیه کافه گلاسه خانگی

ابتدا یک لیوان شیر را جوشانده و به آن شکر و نسکافه اضافه و حل کنید ، لیوان را داخل یخچال قرار داده تا سرد بشه . بعد از سرد شدن لیوان با سس شکلات لیوان را تزیین کنید اگر سس شکلاتی ندارید ، ساده سه قاشق بستنی در یک لیوان بلند یا یک جام بریزید .حدودا نصف لیوان را با بستنی پر کنید ، و نصف دیگر را با شیر نسکافه سرد شده را بریزید .

پیشنهاد خوب اینه که اول کمی شیر نسکافه در لیوان ریخته سپس بستنی و بعد شیر بریزید . برای تزیین میتونید روی کافه گلاسه کمی نسکافه یا خلال پسته بریزید یا حتی خامه که حسابی شیک ترش میکنه ، نی و یک قاشق بلند هم فراموش نشه . درستش کنید و از مزه بینظیر خانگیش لذت ببرید . نسکافه سبب بهبودو خلق و خو شده و از طرفی به مبارزه با افسرگی می‌پردازد.کافئین سبب تحریک سیستم عصبی مرکزی و افزایش تولید انتقال دهنده‌های عصبی مانند سروتونین، دوپامین و نورآدرنالین می‌شود که این عمل باعث می‌شود خلق و رفتار افراد بسیار خوب شود. نوشیدن دو فنجان نسکافه در روز مانع از خطر خودکشی تا ۵۰ درصد می‌شود.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 12 آبان 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.