ساندویچ زبان

ساندویچ زبان گوساله خوشمزه ساندویچ زبان با سس قارچ ساندویچ زبان گاو

ساندویچ زبان

طرز تهیه و پخت ساندویچ زبان خوشمزه و مجلسی با قارچ و پنیر پیتزا ، این ماده غذایی سرشار از ویتامین b12 و همچنین آهن می باشد، که آنها باعث تولید هموگلوبین در بدن می شوند همانطور که میدانید هموگلوبین یکی از پروتئین هایی است که باعث می شود اکسیژن در تمامی بدن جریان داشته باشد. بنابراین اگر شما کمبود آهن و ویتامین ب ۱۲ داشته باشید می تواند مشکل بسیار جدی برای بدن شما به وجود آورد، که می توانید سعی کنید در رژیم ماهانه غذایی خود حداقل یک بار گوشت گاو و گوسفند را مصرف کنید.

مواد لازم برای خوراک ۴ نفر

مواد لازم برای تهیه ساندویچ

  • زبان ۵۰۰ گرم
  • سیر ۳ حبه
  • نمک و فلفل و زردچوبه و زنجبیل
  • پیاز ۲ عدد
  • قارچ ۵۰۰ گرم
  • پنیر پیتزا ۲۵۰ گرم
دستور پخت

طرز تهیه ساندویچ زبان

برای تهیه این ساندویچ گوشت رژیمی در ابتدا کار ۵۰۰ گرم زبان را با یک عدد پیاز و ۳ حبه سیر با فلفل و نمک و زرد چوبه زنجبیل میزارید خوب بپزه ، برای پخت کافی در قابلمه ۴ تا ۵ ساعت زمان لازم دارید ولی اگر زمان ندارید میتونید از زود پز استفاده کنید .بعد از اینکه زبان پخته شد ریش ریش کنید .

در ظرفی دیگر یک عدد پیاز را ریز خرد کنید و در کمی روغن تفت بدید ، سپس بهش زبان ریش ریش شده را با ادویه و زرد چوبه ، فلفل نمک اضافه کنید و با هم تفتشون بدید .الان باید ۵۰۰ گرم قارچ خرد شده را در کره با حرارت بالا تفت دهید تا قارچ ها آب نندازن .سپس قارچ ها را با ۲۵۰ گرم پنیر پیتزا اضافه کنید تا پنیر هم به خوبی آب بشه .حرارت را خاموش کنید ، و ساندویچ خوشمزه را همراه با مخلفاتی مثل پیاز ، گوجه ، خیار شور و سس میل کنید .😋👌😍

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 21 مهر 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.