خوراک سوسیس ساده

غذا با سوسیس و گوجه غذا با سوسیس و قارچ غذا با سوسیس و بادمجان غذا با سوسیس کراکف غذا با سوسیس و نان تست گراتن سوسیس غذا با سوسیس و پنیر گودا غذا با سوسیس بندری

خوراک سوسیس ساده

طرز تهیه و پخت خوراک سوسیس ساده خوشمزه و ساده و مخصوص ایتالیایی ، سوسیس خوراکی دوست داشتنی خیلی از مردم جهان است ولی این خوشمزه بیش از اینکه برای بدن مفید باشد ضرر دارد. با سرخ کردن سوسیس موادی چون نیترات، نیتریت، نیتروزآمین و نیوگلوماتات تولید میشوند که موادی سمی‌تر از سیگارند و باعث بروز سرطان روده‌ بزرگ می‌شوند .

مواد لازم برای خوراک ۴ نفر

مواد لازم برای تهیه خوراک سوسیس

  • پیاز ۴ عدد بزرگ
  • سوسیس آلمانی ۴ الی ۵ عدد
  • فلفل دلمه ای رنگی ۲ عدد
  • رب ۲ الی ۳ قاشق غذاخوری
  • نمک، فلفل قرمز، فلفل سیاه و زردچوبه: به مقدار دلخواه
  • روغن مایع: به مقدار لازم
دستور پخت

طرز تهیه خوراک سوسیس ساده

برای تهیه ساندویچ سوسیس ابتدا پیاز ها را پوست بگیرید ، و به یک شکل و یک اندازه ، خلالی خرد و در روغن سرخ کنید . وقتی پیازها سبک و شیشه ای شدند ادویه ها و رب اضافه کنید و حسابی تفت دهید تا مزه خامی رب از بین بره . وقتی حسابی سرخ شد ، حرارت را خاموش کنید . حالا باید سوسیس ها و فلفل دلمه ای ها را خرد کنید .

جدا گانه در ظرفی دیگر سرخ کنید ، وقتی کاملا سرخ شدند ، سس از قبل آماده شده را به سوسیس ها اضافه کنید ، به اندازه یک لیوان آب جوش به مواد مخلوط شده اضافه کنید و درب ظرف را بگذارید تا مواد کاملا با حرارت ملایم جابیفتد . سپس این خوراک سوسیس را به همراه خیارشور و سس در نان ساندویچی قرار دهید و سرو کنید ، از خوردنش لذت میبرید .

نوش جان 😍😍😋😋

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 20 مهر 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.