ساندویچ آووکادو

ساندویچ آووکادو با آووکادو چی درست کنم صبحانه با آووکادو طرز مصرف آووکادو انواع ساندویچ

ساندویچ آووکادو

طرز تهیه و پخت ساندویچ آووکادو خوشمزه خانگی با پنیر و نان تست ، در میوه آووکادو ۲۰ نوع از انواع ویتامین ها و مواد معدنی از قبیل پتاسیم، که به کنترل فشارخون کمک می کند، لوتئین که برای چشم ها خوب است و اسید فولیک که برای بازسازی سلولی و طی دوره بارداری لازم است، وجود دارد.

مواد لازم برای ۴ عدد ساندویچ

مواد لازم برای تهیه ساندویچ خانگی

  • آووکادو ۱ عدد درشت
  • لیموترش تازه ۱ عدد درشت
  • نمک و فلفل سیاه: به م ل
  • پنیر ورقه ای موتزارلا: ۴ ورقه
  • نان تست: ۸ عدد
  • کره کمی برای چرب کردن نان
دستور پخت

طرز تهیه ساندویچ آووکادو

برای درست کردن این ساندویچ خوشمزه که یه فست فود هست وسریع آماده میشه ابتدا آووکادو را شسته وپوست آن را بگیرید با چاقو آووکادو را نصف کنید و با همان چاقو به هسته ضربه بزنید تا راحت تر بتوانید هسته را خارج کنید ، سپس آووکادو را داخل ظرف ریخته و با قاشق له کنید ، سپس نمک و فلفل و آب لیمو را اضافه کنید و با هم مخلوط کنید . در این مرحله نان های تست را بچینید ، یه ورق پنیر روی هر ۴ عدد تست گذاشته ، بعد مخلوط آووکادو را به اندازه مساوی روی پنیرها بریزید .

نان تست دیگر را روی مخلوط آووکادو قرار دهید ، هر ساندویچ را داخل ساندویچ میکر گذاشته تا پنیر ساندویچ آب شود و نان تست برشته بشه . اگه ساندویچ میکر ندارید اصلا جای نگرانی نیست چونکه شما میتونید این ساندویچ را در داخل تابه ای که کمی چرب شده و روی حرارت ملایم است بچینید و ساندویچ خانگی را درست کنید . لازم به ذکر که اگر پنیر موتزارلا ندارید میتونید از پنیر چدار هم استفاده کنید .🥪

آخرین بروز رسانی در : جمعه 11 مهر 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.