نوشیدنی اکسیر جوانی

نوشیدنی اکسیر جوانی

نوشیدنی اکسیر جوانی

طرز تهیه و آماده سازی نوشیدنی اکسیر جوانی برای روشن شدون و زیبایی پوست ، آب میوهایی همچون آب زرشک و شاتوت ،منابع خوبی برای کاهش فشار و چربی خون هستند. صبح زود بهترین زمان برای نوشیدن آبمیوه است به خصوص اگر از آب سیب، گلابی و یا انگوراستفاده کنید، چرا ‏که باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش، جذب مواد مغذی و شادابی می‌شود.

مواد لازم برای تهیه نوشیدنی

مواد لازم برای تهیه نوشیدنی اکسیر جوانی

  • ۲ پیمانه انگور سیاه 🍇
  • ۱ پیمانه انار
  • ۱ پیمانه شاتوت
  • ۲ ق.چ تخم شربتی
دستور پخت

طرز تهیه نوشیدنی اکسیر جوانی

برای درست کردن این آبمیوه طبیعی و سالم که سرشار از ویتامین ها+ آنتی اکسیدان است شما باید تمام میوه های لازم در آبمیوه را تمیز شسته سپس داخل میکسر یا مخلوط کن بریزید ، اگر شاتوت در دسترس نبود میتوانید از آب شاتوت استفاده کنید در غیر این صوت کلا حذفش کنید . تخم شربتی ها را داخل مقداری آب جوش بریزید تا دانه ها باز شوند و لعاب بیندازد . به دلیل اینکه آنتی اکسیدان موجود در انگور سیاه زیاد است پس میتواند گزینه مناسبی برای محافظت از پوست به حساب بیاید . در واقع کار دیگر آنتی اکسیدان ها این است که فعالیت رادیکال های آزاد را خنثی کرده و همین امر باعث میشود پوست شما سلامتش را به دست آورد و دیرتر پیر و چروک شود .

از دیگر فواید انگور سیاه داشتن مقادیر زیادی ویتامین C هست که استفاده از ویتامین C به تنهایی باعث میشود سیستم ایمنی بدن بالا رفته و تعداد گلبول های سفید را افزایش میدهد . در شاتوت هم مقدار زیادی آنتی اکسیدان وجود دارد ، که میتواند همانند آنتی بیوتیک عمل کند و برای کسانیکه در معرض بیماری های قلبی وفشار خون هستند بسیار مفید است .  در انار هم مقادیر زیادی ویتامین ث هست که برای پوست بسیار مناسب است ، و چون همانند انگور سیاه حاوی آنتی اکسیدان است پس مصرف این میوه هم باعث میشود روند پیری و چروک شدن پوست به تاخیر بیفتد و برای شادابی پوست بسیار موثر عمل کند .
از این آبمیوه حتما استفاده کنید ولذت ببرید نوش جان .🍹😋

آخرین بروز رسانی در : جمعه 11 مهر 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.